دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 دی 1394 - 10:31
در گفت‌وگو با آنا

حسین توکلی: وضعیت بهداد سلیمی و سهراب مرادی در المپیک نامعلوم است/ نباید اجازه دهیم کیانوش رستمی بی‌انگیزه شود

سرمربی تیم وزنه برداری گفت: بلغارستان قطب اول وزنه برداری در دنیا بوده است و حضور یک مشاور بلغاری می تواند بر روند تیم تاثیرگذار باشد.
کد خبر : 58461

حسین توکلی درخصوص اضافه شدن مشاور بلغاری به کادر فنی تیم وزنه برداری به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «این تصمیم فدراسیون است که مشاور بلغاری به کادر فنی اضافه شود و فکر می کنم مسئولان هم همه جوانب را سنجیده‌اند و این تصمیم را گرفتند اما در نهایت مشاور بلغاری باید مورد تایید وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک قرار بگیرد.»


وی افزود: «زمانی بلغارستان قطب اول وزنه‌برداری دنیا بود و حضور یک مشاور بلغاری می تواند بر روند تیم تاثیرگذار باشد. به نظرم اگر این مشاور بلغاری در این رشته اطلاعات به روزی داشته باشد در کنار کادر فنی مفید خواهد بود.»


توکلی با اشاره به گلایه کیانوش رستمی مبنی بر عدم حمایت از وی بعد از مسابقات جهانی آمریکا گفت: «متاسفانه وزنه برداری از رشته های پرهزینه در ایران است و وزنه برداران نیاز به حمایت دارند اما در این چند سال اخیر از وزنه برداران به خصوص کیانوش رستمی حمایتی نمی شود. البته فدراسیون در حد بضاعتش از آنها حمایت می کند اما کافی نیست. هم اکنون کیانوش رستمی تنها شانس مسلم مدال در المپیک ریو است و نباید با بی توجهی ها او را بی انگیزه کنیم.»


سرمربی تیم وزنه برداری خاطرنشان کرد: «وزنه برداران انتظار دارند که حمایت شوند و در این فرصت باقی مانده تنها به المپیک فکر کنند نه اینکه درگیر مسائل مالی و بی توجهی مسئولان شوند. به هرحال کیانوش رستمی از وزنه برداران آینده‌دار ایران است و در مسابقات جهانی تنها کسی که توانست مدال بگیرد او بود بنابراین نباید با بی توجهی مسئولان او را از ادامه کار دلسرد کنیم.»


توکلی تاکید کرد:«با توجه به اینکه وضعیت بهداد سلیمی و سهراب مرادی در المپیک نامعلوم است باید قدر داشته هایمان را بدانیم. مسئولان شرایط ویژه ای برای وزنه برداران و به خصوص کیانوش رستمی در نظر بگیرند تا همچنان با قدرت تمریناتش را ادامه دهد. هم اکنون تا المپیک فرصت داریم و نباید با بی توجهی و بی مهری شرایطی را فراهم کنیم که بعد از المپیک تنها حسرت برای ما باقی بماند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته