دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 دی 1394 - 10:33

آصفری: قرار بود خانم ابتکار امروز درباره آلودگی هوا به مجلس توضیح دهد/ ابوترابی‌فرد: کمیسیون انرژی موضوع آلودگی هوا را پیگیری می‌کند

نماینده اراک در مجلس، خطاب به رئیس جلسه اظهار کرد: قرار بود امروز خانم ابتکار در جلسه غیرعلنی مجلس حضور یابد و بگوید که دولت چه برنامه‌ای برای رفع آلودگی هوا دارد.
کد خبر : 58453

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، محمدحسن آصفری در جلسه علنی امروز ـ دوشنبه ـ مجلس، قبل از اینکه موافقت خود را با پیشنهاد محمدمهدی مفتح درباره ماده 59 طرح بیمه شخص ثالث اعلام کند، ضمن بیان این مطلب گفت: آلودگی هوا نفس مردم را تنگ کرده است.


حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد، نایب رئیس مجلس که در غیاب علی لاریجانی ریاست جلسه را برعهده داشت، در پاسخ به این اظهارات آصفری گفت: ما در هیئت رئیسه به این موضوع پرداختیم و چند گزینه را مورد بررسی قرار دادیم؛ اینکه موضوع آلودگی هوا در جلسه غیرعلنی مجلس بررسی شود و یا در هیئت رئیسه یا در کمیسیون انرژی. در نهایت به این تصمیم رسیدیم که کمیسیون انرژی این موضوع را پیگیری کند.


وی افزود: امروز از همه مسئولان ذی‌ربط دعوت شده تا در جلسه کمیسیون انرژی حضور یابند. همه همکارانی که معترض هستند و در این زمینه مشکل دارند، می‌توانند در جلسه کمیسیون انرژی حضور داشته باشند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته