دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
برای دومین سال

تیم ووشوی خاش با مربیگری دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان کشور شد

تیم ووشوی شهرستان خاش با مربیگری دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی برای دومین سال پیاپی به مقام قهرمانی در مسابقات لیگ بر‌تر این رشته در کشور دست یافت.
کد خبر : 58447

به گزارش خبرنگار آنا، عبدالحمید زرک زهی دانشجوی ترم اول رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش، توانست برای دومین سال پیاپی تیم ووشوی این شهرستان را به مقام قهرمانی در مسابقات لیگ بر‌تر این رشته در کشور برساند.



وی با بیان خاطره شیرین برد ۷ بر ۵ این تیم مقابل تیم زنجان در بازی پایانی، از تمرینات مستمر این تیم ۲۰ نفره برای شرکت در مسابقات جهانی این رشته که کمتر از یک ماه دیگر در کشور روسیه برگزار خواهد شد خبر داد و ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک تیم ووشوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش را نیز تشکیل داده و سرپرستی کند.


وی به اهمیت تحصیل علم و دانش در کنار ورزش پرداخت و علت ثبت نام در دانشگاه آزاد را همین موضوع برشمرد.


همچنین به مناسبت هفته وحدت مسابقات ورزشی دانشجویان در رشته‌های مختلف در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش در حال برگزاری است.


در این مسابقات ورزشی که با استقبال چشمگیر دانشجویان مواجه شد، مسابقات در رشته‌های ورزشی فوتسال، والیبال، بدمینتون، تنیس روی میز و شطرنج برگزار می‌شود.



در این مسابقات که به مناسبت بزرگداشت هفته وحدت در حال انجام است، حدود ۱۰۰ نفر دانشجو از رشته‌های مختلف تحصیلی شرکت دارند. اختتامیه این مسابقات امروز دوشنبه ۷ دی خواهد بود که در پایان به نفرات و تیم‌های بر‌تر هر یک از این رشته‌های ورزشی جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.


مقارن با هفته وحدت مسابقات اردوهای ورزشی دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش نیز برگزار شد.


با حضور تعدادی از دانشجویان و اساتید رشته تربیت بدنی دانشگاه ازاد اسلامی واحد خاش، اردوهای ورزشی دانشجویان این دانشگاه مقارن با هفته وحدت در یکی از کوه‌های مرتفع این شهرستان برگزار شد.


این دانشجویان با صعود از کوه تخت رستم که در حومه شهرستان خاش و در نزدیکی آتشفشان نیمه فعال تفتان قرار دارد و در زبان محلی به آن «چاه سم» می‌گویند در این اردوی ورزشی یک روزه شرکت کردند.



صعود به قله ۳۹۰۵ متری تفتان از برنامه‌های آتی این دانشجویان است.


انتهای پیام/

برچسب ها: واحد خاش
ارسال نظر
هلدینگ شایسته