دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری همایش بزرگ پیامبر رحمت (ص) محور وحدت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش

معاون فرهنگی اجتماعی نهاد نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: امروز ایران اسلامی با توجه به حوادث منطقه و انتخابات در پیش رو با تاسی از پیامبر نور و رحمت بیشتر از هر زمان دیگری به وحدت نیاز دارد.
کد خبر : 58443

به گزارش خبرنگار آنا، حجت‌الاسلام احمد راهداری در همایش بزرگ پیامبر رحمت (ص) محور وحدت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش: امروز ایران اسلامی با توجه به حوادث منطقه و انتخابات در پیش رو با تاسی از پیامبر نور و رحمت بیشتر از هر زمان دیگری به وحدت نیاز دارد.


امام جمعه موقت زاهدان با بیان هوشمندی امام خمینی (ره) در نامگذاری این ایام به نام هفته وحدت، نیاز امروز ایران اسلامی به وحدت را با توجه به حوادث منطقه بیش از پیش دانست.


وی افزود: ایران اسلامی باید امروز با تاسی از پیامبر نور رحمت (ص) بیش از پیش به ریسمان الهی چنگ زده و با وحدت غرورآفرین خود، مایه یاس و ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب شود.


محمداکبر چاکر زهی فرماندار شهرستان خاش هم با تبریک ایام ولادت پیامبر خاتم (ص)، حضور پرشور مردم در انتخابات آتی را نمونه‌ای از وحدت در سایه نظام مقدس جمهموری اسلامی برشمرد.


این همایش، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین میری امام جمعه خاش و تنی چند از مسئولان و جمعی از اصناف این شهرستان همزمان با هفته وحدت در سالن اجتماعات فجر دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش برگزار شد.


در این همایش که با استقبال چشمگیر دانشگاهیان، فرهنگیان و علمای تشیع و تسنن شهرستان خاش مواجه شد، اجرای موسیقی محلی بلوچی و تقدیر از تیم ووشوی شهرستان خاش و قرائت شعر در وصف حضرت محمد (ص) به زبان بلوچی از برنامه‌های جنبی آن بود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته