دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 دی 1394 - 09:41

ارسال بیش از 100 مقاله علمی به دومین همایش ملی حسابداری و مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی کاشان

دبیر دومین همایش ملی حسابداری و مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان از ارسال بیش از صد مقاله علمی به این همایش خبر داد.
کد خبر : 58440

دکتر حسین جباری در گفت‌وگو با آنا اظهار کرد: دومین همایش ملی حسابداری و مدیریت با محوریت رویکردهای نوین حسابداری و مدیریت و با تکیه براقتصاد مقاومتی روز پنج شنبه 10 دی از ساعت ۸/۳۰ دقیقه صبح با حضور استادان و دانشجویان در تالار غیاث‌الدین جمشید کاشانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.


عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان گفت: تاکنون بیش از صد مقاله علمی از دانشگاه‌های سراسر کشور به دبیرخانه این همایش در موضوعات، حسابداری و توسعه اقتصادی، حسابداری محیط زیست و حسابداری توسعه پایدار، حسابداری عمومی چالش‌ها و فرصت‌ها، مدیریت ریسک و بیمه در فعالیت‌های مالی و اقتصادی، نقش آفرینی حسابداری و مدیریت در اقتصاد مقاومتی، حسابداری، ‌فرهنگ و توسعه دانش مالی، مدیریت جهادی در تولید کسب و کار، مدیریت تحول، نوآوری و خلق تکنولوژی و چالش‌های سازمانی در مدیریت ارسال شده است.


دبیر دومین همایش ملی حسابداری و مدیریت اظهار کرد: به علت استقبال از این همایش مهلت ارسال آثار تا تاریخ هشتم دی ماه تمدید شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته