دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 خرداد 1400 - 10:49
رئیسی:

محور تحول ما در حوزه اقتصاد، عدالت اقتصادی است/ نقدینگی خارج از چرخه تولید، سیل بنیان‌کن است

نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم با بیان اینکه نقدینگی موجود در کشور صرف دلالی و سوداگری می‌شود گفت: اگر نقدینگی به سمت تولید هدایت نشود، تبدیل به سیل بنیان‌کن خواهد شد.
کد خبر : 584362
سید ابراهیم رئیسی رییسی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری پس از ضبط برنامه رادیویی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دولت تحول و دولت مردمی تشکیل خواهد داد، گفت: دولت ما برای تحقق این تحول، به مردم نقش خواهد داد.


رئیسی گفت: این تحول به گونه‌ای نیست که دولتمردان در اتاق دربسته بنشینند و برای بخش‌های مختلف برنامه بریزند. مردم باید در این دولت نقش‌آفرینی کنند.


وی محور تحول در دولت خود را عدالت اقتصادی عنوان کرد و اذعان کرد: محور تحول ما در حوزه اقتصاد، عدالت اقتصادی است. به عنوان مثال در زمینه تخصیص تسهیلات باید عدالت وجود داشته باشد. همه نگران آن هستند که چرا تسهیلات به تولیدکننده نمی‌رسد.


نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم تصریح کرد: مگر ما نمی‌گوییم افزایش نقدینگی؟ این نقدینگی کجاست که اغلب تولیدکنندگان و کارخانجات فریاد می‌زنند که ما کمبود نقدینگی داریم. معلوم است که این نقدینگی جای دیگری غیر از تولیدکننده می‌رود.


رئیسی گفت: نقدینگی موجود در کشور صرف دلالی و سوداگری می‌شود نه تولید. اگر نقدینگی به سمت تولید هدایت نشود، تبدیل به سیل بنیان‌کن خواهد شد.


وی با تأکید بر اینکه برنامه‌ریزی ما این است که نقدینگی به سمت تولید بیاید، اظهار کرد: در این شرایط دیگر افزایش نقدینگی نگران کننده نیست و موجب رونق تولید می‌شود و فعال شدن تولید نیز می‌تواند به افزایش اشتغال کمک کند.


انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته