دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1400 - 16:41
مقاومت اسلامی نجباء:

فرمانده میدانی حشدالشعبی را نفوذی‌ها ربودند

قاسم مصلح، خاری در چشم اشغالگرانجنبش مقاومت اسلامی نجباء تعرض به یکی از فرماندهان میدانی حشدالشعبی عراق از سوی دستگاه امنیتی را حاکی از نفوذ آمریکایی ـ داعشی ـ بعثی ارزیابی کرد.
کد خبر : 584316
جنبش نجباء

به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا، به دنبال بازداشت غیرقانونی یکی از فرماندهان میدانی حشدالشعبی در استان الانبار به دست نهادهای امنیتی وابسته به دولت مصطفی الکاظمی، جنبش مقاومت اسلامی نجباء بیانیه‌ای صادر و این اقدام را محکوم کرد.


در این بیانیه با یادآوری سوابق روشن فرمانده قاسم مصلح در جهاد علیه داعش و آزادسازی مناطق اشغالی، آمده است: او مرزهای سوریه و عراق را به خاری در گلوی آمریکایی‌ها تبدیل کرد و جلوی تجاوز آن‌ها به تمامیت ارضی عراق را گرفت.


جنبش نجباء تأکید کرد رویکرد فریبکارانه عاملان ربایش این فرمانده حشدالشعبی شاهدی بر نفوذ اشغالگران آمریکایی و تفکر بعثی ـ داعشی در تصمیم‌گیری سیاسی است که تجدیدنظر در محاسبات را ایجاب می‌کند.


در پایان این بیانیه، با نکوهش اقدام دستگاههای امنیتی، آمده است: با قدرت از تصمیمات لازم‌الاجرای فرماندهان حشدالشعبی حمایت می‌کنیم و اجازه نخواهیم داد کشور در دام توطئه دولت‌های شرور از قبیل آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی، آل‌سعود و حاکمان امارات گرفتار شود.


انتهای پیام/۴۰۳۳/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته