دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1400 - 16:14

خواسته عجیب استقلال از کمیته انضباطی؛ بازی ما با پیکان هم سه بر صفر شود

باشگاه استقلال با ذکر نکاتی به صحبت‌های رئیس کمیته انضباطی واکنش نشان داده و همچنان خواستار تغییر نتیجه بازی با پیکان است.
کد خبر : 584195
آرم استقلال

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا از سایت رسمی باشگاه استقلال، بعد از اظهارات شب گذشته ابوالفضل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی در خصوص پرونده بازی پیکان و استقلال، ذکر چند نکته ضروری به نظر می‌رسد:


۱/ باشگاه استقلال بلافاصله بعد از بازی این تیم برابر پیکان به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ شکایت کرد که اسناد این نامه موجود است.


۲/ بعد از شکایت باشگاه استقلال، دپارتمان داوری در نامه‌ای رسمی که در پیوست قابل مشاهده است، اعلام کرد تخلفی انجام نشده و شکایت باشگاه استقلال وارد نیست.


۳/ باشگاه استقلال بعد از اعلام رأی بازی سایپا و پیکان، مجددا شکایت خود را پیگیری کرد. در تماس حسن‌زاده با احمد مددی مدیرعامل استقلال، رئیس کمیته انضباطی صراحتا به مدیرعامل استقلال اعلام کرد که ماهیت بازی پیکان و سایپا با بازی استقلال و پیکان متفاوت است و قطعاً استقلال در این پرونده پیروز نمی‌شود!


۴/ با این همه پیگیری‌های باشگاه استقلال کماکان ادامه دارد و مسئولان حقوقی باشگاه استقلال به دنبال احقاق حقوق هواداران خود هستند.


خواسته عجیب استقلال از کمیته انضباطی؛ بازی ما با پیکان هم سه بر صفر شود


انتهای پیام/۴۰۴۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته