دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1400 - 12:23
نجفی مطرح کرد؛

استعدادیابی و گزینش افراد با پیاده‌کردن روش‌های نوین و روزآمد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در نشست گزینشگران سازمان‌ها و نهادهای اجرایی این استان بر مجهزشدن نهادها و دستگاه‌های اجرایی به روش‌های نوین و روزآمد تأکید کرد.
کد خبر : 584084
نجفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اصفهان، پیام نجفی در نشست گزینشگران سازمان‌ها و نهادهای اجرایی استان  اصفهان با تأکید بر مجهزشدن نهادها و دستگاه‌های اجرایی به روش‌های نوین و روزآمد اظهار کرد: از اینکه اکنون فاقد روش‌ها و الگوهای مناسب برای استعدادیابی، تست صحیح اشخاص و گزینش مهره‌های سودمند هستیم ممکن است که ضربه‌های جبران‌ناپذیری بابت ازدست‌دادن استعدادها و یا استقرار غلط افراد به سازمان‌ها وارد شود.


وی عنوان کرد: گزینش‌ها باید با باورهای ما مطابقت داشته باشد و با توجه به این مقوله، حساسیت کار گزینشگران و توجه این افراد به جامع‌نگری و دوری از اعمال حب و بغض شخصی در گزینش و انتخاب افراد از جایگاه بسیار حیاتی برای تداوم موفقیت یک‌نهاد برخوردار است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) افزود: دانشگاه باید به سطحی برسد که یک بانک اطلاعاتی تخصصی قوی از افراد دارای صلاحیت برای تصدی پست‌های مختلف در اختیار داشته باشد و ملاک‌های علمی، روحی، اخلاقی و حرفه‌ای را مبنای تصدی پست‌ها و تدریس استادان قرار دهد.


دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: لازم است که توانمندی و تخصص استادان و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها در کنار تدین و تعهد به‌دور از سهل‌انگاری‌ها و سخت‌گیری‌های افراطی در نظر گرفته شود تا شاهد تربیت نسلی قوی و متعالی ازلحاظ علمی، تخصصی، اخلاقی و اعتقادی در آینده باشیم.


نجفی اضافه کرد: تلاش برای ساختن محیطی سالم و به دور از هیجانات مضر در کنار سایر بخش‌های دانشگاه و شناخت مشکلات افراد و ارجاع آنها به مراجع مربوطه برای حل مشکل از دیگر مواردی است که باید مدنظر دفاتر گزینش قرار گیرد.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۱۰۳/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته