دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

علی پروین:کی روش هر کاری دوست دارد انجام می دهد/کفاشیان کوتاهی کرد

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: کارلوسکی‌روش هر کاری می‌خواهد انجام می‌دهد و کفاشیان در این باره کوتاهی کرد.
کد خبر : 58408

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،علی پروین در حاشیه مراسم تقدیر از ورزشکاران بسیج در مورد شرایط تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: « پرسپولیس مقابل پدیده خیلی خوب نبود برانکو در مصاحبه مطبوعاتی‌اش اذعان کرد تیم خوب کار نکرده است ولی ان‌شاءالله پرسپولیس به میان تیم‌های بالانشین باز خواهد گشت.»


پروین در پاسخ به این سوال که چرا هیچ‌وقت نتوانستیم با کی‌روش و کادر فنی فدراسیون رابطه خوبی برقرار کنیم گفت: «به نظر من کفاشیان کوتاهی می‌کند ایشان از اول هم مسائل را در اختیار کی‌روش قرار داده و کی‌روش هم هر کاری می‌خواهد انجام می‌دهد.»


وی درباره اینکه منظور شما از این صحبت‌ها این است که کی‌روش به فوتبال ما سلطه دارد، گفت: «بله، نظر من همین است. من یک بار ندیدم ایشان از مربیان بخواهد تا در جلسه‌ای درباره تیم ملی صحبت کنند و با ایشان تعامل داشته باشیم. از من هم تاک


پروین درباره صحبت‌های محمد دادکان در آستانه انتخابات رئیس فدراسیون در این باره که منشا فساد در فدراسیون فوتبال است، اظهارداشت: «در این باره بهتر است مسائل را کش ندهیم و بگذاریم بازی‌های تیم امید به پایان برسد. درباره تیم امید باید بگویم که آقای کفاشیان مدیریت تیم را به آقای کاشانی سپرده و به نظرم باید حاشیه‌ها را کنار بگذاریم تا تیم امید راهی المپیک شود و نتیجه بگیرد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته