دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1400 - 08:14
سالک در گفت‌وگو با آنا:

دولت جدید باید از بانوان و جوانان استفاده کند

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: دولت آینده باید ریل‌گذاری دولت فعلی در مسائل مختلف مانند اقتصادی، فرهنگی و بین‌الملل را تصحیح کند.
کد خبر : 583825
احمد سالک

احمد سالک کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سیاست داخلی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در خصوص اقدامات دولت آینده جهت بهبود شرایط کشور گفت: اولین مطلبی که باید سرلوحه دولت آینده باشد، هفت توصیه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است. مسئله اقتصاد هم یکی مواردی است که به‌دلیل تأثیرگذاری در معیشت مردم، مقابله با تورم و بی‌کاری باعث جلب اعتماد توده مردم به اساس نظام می‌شود.


وی افزود: نکته دیگر برای دولت آینده تصحیح ریل‌گذاری دولت فعلی در مسائل مختلف اقتصادی، فرهنگی، بین‌المللی و سایر موضوعات پراهمیت است که باید با توجه به مشارکت مردمی در داخل کشور این مشکلات را برطرف کرد.


این نماینده پیشین مجلس با بیان اهمیت حضور اقشار مختلف در دولت جدید، تصریح کرد: ما دولت جوان‌انقلابی می‌خواهیم پس بنابراین باید روی دوقشر بانوان و جوانان به‌خصوص جوانان تحصیل‌کرده توجه ویژه‌ای بشود؛ با استفاده بهینه از این دو ظرفیت می‌توان ایران را ارتقاء داد. دولت سیزدهم باید با اشراف کامل نسبت به مشکلات کشور برای رفع آنها برنامه‌ریزی کرده و اقدام کند.


سالک ادامه داد: دولت جدید باید تجلی بخش کارآمدی اسلام ناب باشد و تحقق بخشیدن به آرمان‌های امام(ره) در مسائل مختلف و پیروی از بیانات رهبری را جزو اولویت‌های خود قرار دهد.


وی در پایان در خصوص راهکار رسیدن به این اهداف اذعان کرد: لازمه رسیدن به تمام این اهداف استفاده از افکار مختلف، دلسوزان کشور و متخصصین امور است؛ نخبگان از همه قشر و سلیقه‌ای باید در دولت جدید فعالیت کنند تا معضلات موجود که به دلیل تحریم‌ها و خود تحریمی برخی مدیران داخلی به‌وجود آمده برطرف شود.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته