دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 دی 1394 - 16:11

خیر مقدم دکتر فاطمه طباطبایی به دو عضو جدید شورای راهبردی زنان فرهیخته/ شورای زنان فرهیخته صاحب بودجه شد

بیست و نهمین جلسه شورای راهبردی زنان فرهیخته به ریاست دکتر فاطمه طباطبایی و با حضور دکتر حمید میرزاده برگزار شد.
کد خبر : 58367

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، این جلسه که با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر طه هاشمی، معاون دانشجویی و فرهنگی، حجت‌الاسلام علی عسگری، معاون پارلمانی و دکتر دانیالی، مدیر کل انتصابات دانشگاه برگزار شد.


در این جلسه، دکتر طباطبایی ضمن تبریک میلاد حضرت خاتم (ص) و هفته وحدت، به دکتر احمد شمس و حجت الاسلام مهریزی به عنوان اعضای جدید شورا، خیرمقدم گفت.


در ادامه، گزارشی از روند تهیه بانک اطلاعاتی زنان توانمند مناسب پست‌های مدیریتی در دانشگاه آزاد اسلامی، توسط دکتر متینه پاکیده دبیر شورا، ارائه و مقرر شد شورای راهبردی زنان فرهیخته همچنان در معرفی بانوان توانمند هیئت علمی، جهت تصدی پست‌های مدیریتی به مسئولان مربوطه در واحدهای دانشگاهی، فعال باشد هم‌چنین در این راستا شورای راهبردی و دفتر انتصابات تعاملات بیشتری داشته باشند.


از دیگر تصمیمات این نشست، تشکیل شورای زنان فرهیخته استان تهران متشکل از کلیه واحدهای استان و واحد علوم تحقیقات بود که به تصویب اعضا رسید.


در ادامه، طباطبایی ضمن ارائه توضیحاتی درباره وضعیت شوراهای استانی زنان فرهیخته، به تامین بودجه این شوراها اشاره کرد که با تایید میرزاده، مقرر شد درباره رفع مشکلات موجود، بودجه متمرکزی در اختیار شورای راهبردی قرار گیرد.


از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه، بررسی پیشنهاد سازمان سما مبنی بر تشکیل شورای استانی زنان فرهیخته سازمان سما بود که با تایید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و نظر مثبت اعضا، مقرر شد شورای زنان فرهیخته سما زیرنظر شورای راهبردی تشکیل شود.


آخرین مصوبه این جلسه، موافقت اعضا و تایید میرزاده درباره ورود شورای راهبردی به مسائل بانوان کارمند در دانشگاه آزاد اسلامی و سیاست‌گذاری به منظور ارتقای جایگاه آنها با توجه به امکانات و مقررات موجود در دانشگاه بود.


در پایان این نشست، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، ضمن تشکر از تلاش‌های شورا در راستای شناسایی بانوان فرهیخته دانشگاهی، از تداوم این مسیر استقبال کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته