بیش از ۴۰ سامانه به سامانه تهران من متصل است
به گزارش خبرنگار شهری گروه جامعه خبرگزاری آنا محمد فرجود، مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در نشست خبری در خصوص عملکرد معاونت متبوعش گفت: توسعه همکاری ومشارکتها، بهبود خدمات رسانی و افزایش بهرهوری در مدیریت شهری از رویکرهای اصلی است که در این دوره اجرا شده است.
وی در خصوصخدمات شهروندی ارائه شده گفت: مشارکت و شفافیت، شهرسازی، حمل و نقل و خدمات شهری وگردشگری شامل باشگاه باشگاه شهروندی ومحله محوری، خدمات الکترونیکی مهندسین، اپلیکیشن دوچرخه و گردشگری مجازی در این دوره انجام شده است.
مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات وارتباطات شهرداری با بیان اینکه برنامه تهران من جزء برنامههای برتر شناخته شده است،افزود: هیچ برنامه شهر هوشمندی نقطه پایان ندارد و زمینههای توسعه این برنامه تا سال ۱۴۰۴ در حال انجام است.
فرجود با تاکید بر اینکه در حوزه حمل و نقل طرح ترافیک ، پارک حاشیهای و رزرو معاینه فنی از اقدامات مهمی بودهاند گفت: در بخش خدمات شهری و کردشگری هم برنامههایی مانند اعلام حادثه توسط ناشنوایان، خدمات الکترونیک بهشت زهرا، گردشگری مجازی و نرمافزارهای تفکیک پسماند اجرا شد.
وی با بیان اینکه در سامانه تهران من سعی شد در برخی بخشها از لحاظ دسترسی شهروندان ساده سازی انجام شود، توضیح داد: بیش از ۴۰ سامانه به «تهران من» متصل است.
فرجود عنوان کرد: در طرح ترافیک تهران بیش از ۵۰۰ مدل محاسبات برای هزینه تردد یک فرد وجود دارد و نزدیک به ۲۰ سامانه به «تهران من»متصل است.
مدیر عامل فاوا شهرداری تهران با اشاره به اینکه در شرایط کرونا، با وجود سرویس های «تهران من» هنوز شهروندان برای انجام کار ها، نیاز به حضور در ادارات دارند، افزود: هفته آینده از سرویسی با عنوان «میز خدمت» رونمایی میشود و با این سرویس مردم مکاتبات خود با شهرداری را آنلاین انجام پیگیری میکنند.
وی با بیان اینکه در سامانه تهران من سعی شد در برخی بخشها از لحاظ دسترسی شهروندان ساده سازی انجام شود، توضیح داد: بیش از ۴۰ سامانه به «تهران من» متصل است.
فرجود عنوان کرد: در طرح ترافیک تهران بیش از ۵۰۰ مدل محاسبات برای هزینه تردد یک فرد وجود دارد و نزدیک به ۲۰ سامانه به «تهران من»متصل است.
مدیر عامل فاوا با اساره به اینکه در شرایط کرونا، با وجود سرویس های «تهران من» هنوز شهروندان برای انجام کار ها، نیاز به حضور در ادارات دارند، افزود: هفته آینده از سرویسی با عنوان «میز خدمت» رونمایی میشود و با این سرویس مردم مکاتبات خود با شهرداری را آنلاین انجام پیگیری میکنند.
انتهای پیام/۴۱۶۱
انتهای پیام/