دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1400 - 14:30

افتتاح مرکز واکسیناسیون بزرگ خودرویی کووید-۱۹ در شمال شرق تهران

رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا شهر تهران گفت: همزمان با سالروز آزادی خرمشهر چهارمین مرکز واکسیناسیون خودرویی کووید-۱۹ شهر تهران در باغ پرندگان رسماً افتتاح شد.
کد خبر : 583597
واکسیناسیون خودرویی

به گزارش خبرنگار شهری گروه جامعه خبرگزاری آنا، علیرضا زالی رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا شهر تهران با تشکر و قدردانی از همکاران مجموعه شهرداری منطقه ۴ گفت: تحقق این امر اجتماعی مهم با همراهی شهردار سلامت محور منطقه ۴ میسر شد که با دغدغه ملی، سهم بسیار بالایی در ایفای وظایف خود انجام داده و با جانمایی مطلوب این مکان تدارکات اولیه برای این وظیفه ملی فراهم شده است.


در ادامه مراسم "محمد محمد دوست" شهردار منطقه ۴ گفت: جانمایی پارکینگ باغ پرندگان در مجاورت خیابان کوهستان مکان مناسبی برای تامین نیاز شهروندان، بدون اتلاف وقت و ایجاد ترافیک است و شهروندان علی الخصوص سالمندان در آرامش و حفظ تکریم واکسیناسیون می شوند.


وی در ادامه گفت: در حال حاضر در ۳ غرفه به شهروندان خدمات واکسیناسیون ارایه می شود که به زودی با افزایش غرفه ها و ظرفیت های موجود با همکاری دانشگاه شهید بهشتی می توان میزبان شهروندان سایر مناطق باشیم.


شهردار منطقه ۴ گفت: واکسیناسیون خودرویی در فضایی به مساحت ۱۳.۰۰۰ متر مربع در پارکینگ باغ پرندگان  با امکاناتی نظیر اورژانس ، محل استراحت و ویزیت پزشک از ۹ صبح تا ساعت ۱۶  به شهروندان عزیز خدمات رسانی می کند . 


به گفته شهردار منطقه ۴ به طور میانگین روزانه حدودا ۵۰۰ نفر در این مرکز خودرویی واکسیناسیون می‌شوند.


انتهای پیام/۴۰۷۶/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته