به گزارش خبرنگار شهری گروه جامعه خبرگزاری آنا محمد فرجود، مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در نشست خبر در خصوص عملکرد معاونت متبوعش گفت: توسعه همکاری ومشارکتها، بهبود خدمات رسانی و افزایش بهرهوری در مدیریت شهری از رویکرهای اصلی است که در این دوره اجرا شده است.
وی در خصوصخدمات شهروندی ارائه شده گفت: مشارکت و شفافیت، شهرسازی، حمل و نقل و خدمات شهری وگردشگری شامل باشگاه باشگاه شهروندی ومحله محوری، خدمات الکترونیکی مهندسین، اپلیکیشن دوچرخه و گردشگری مجازی در این دوره انجام شده است.
مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات وارتباطات شهرداری با بیان اینکه برنامه تهران من جزء برنامههای برتر شناخته شده است،افزود: هیچ برنامه شهر هوشمندی نقطه پایان ندارد و زمینههای توسعه این برنامه تا سال ۱۴۰۴ در حال انجام است.
فرجود با تاکید بر اینکه در حوزه حمل و نقل طرح ترافیک ، پارک حاشیهای و رزرو معاینه فنی از اقدامات مهمی بودهاند گفت: در بخش خدمات شهری و کردشگری هم برنامههایی مانند اعلام حادثه توسط ناشنوایان، خدمات الکترونیک بهشت زهرا، گردشگری مجازی و نرمافزارهای تفکیک پسماند اجرا شد.
ادامه دارد…
انتهای پیام/