دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1400 - 13:01
رئیس کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی:

برگزاری پویش‌های ورزشی خانوادگی در دستور کار است

ریاست کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران با مسئولین هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین دیدار کرد.
کد خبر : 583562
فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا از روابط عمومی کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، صبح  امروز جلسه‌ای مشترک با حضور مسعود حیدرزاده، رئیس کمیته همگانی فدراسیون و «آفشید» خوشنویس، رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین، سعید سلیمی، دبیر هیئت، حسن جلیلوند، رئیس هیئت شهرستان و جواد باباحبیب، رئیس کمیته همگانی استان به میزبانی قزوین برگزار شد.


در این نشست حیدرزاده به برگزاری پویش‌های خانوادگی در حوزه ورزش همگانی (پویش آماده شو) در سطح استان تأکید کرد و این رویدادها را در توسعه ورزش همگانی مؤثر دانست. وی افزود: کمیته همگانی فدراسیون در برگزاری این نوع همایش‌ها با تمام پتانسیل خود، هیئت‌های استانی را حمایت می‌کند. امروز ورزش جزئی جدایی‌ناپذیر از زندگی شهروندان است و همین امر سبب شده است تا نگاهی ویژه به ورزش‌های همگانی شده تا بتوان تمام اقشار جامعه را به فعالیت‌های ورزشی ترغیب کرد که بی‌شک یکی از اثرات آن افزایش سطح سلامت در جامعه است.


در این دیدار طرفین در روابط فیمابین و راه‌های گسترش همکاری در حوزه ورزش همگانی بحث و تبادل نظر کردند. همچنین در حاشیه این دیدار خوشنویس گفت: در صورت تغییر رنگ وضعیت کرونایی استان در ماه جاری و آتی آمادگی برگزاری مسابقات و پویش های همگانی  در تمامی رشته‌های فدراسیون وجود دارد.


انتهای پیام/۴۰۴۸/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته