دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1400 - 11:22

بهترین جاذبه های گردشگری در تور کوش آداسی

کوش آداسی یکی از معدود شهرهای ترکیه است که بعد از استانبول بیشتری توریست را به‌سمت خود می‌برد. این منطقه که سرشار از جاذبه‌های گردشگری، تاریخی، تفریحی و... است، از هر نظر شما را قانع و راضی می‌کند. پیشنهاد می‌کنم در این مطلب با ما همراه باشید تا یکی از بهترین شهرهای توریستی اطراف ایران را بیشتر بشناسید.
کد خبر : 583486
تور کوش آداسی

به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا،  کوش آداسی یکی از شهر یا جزیره‌های ترکیه بوده و طبیعتا سفر به آن نیز با شرایطی که برای سهولت سفر بین دو کشور بر قرار شده، ساده است. پیشنهاد می‌کنم برای سفر به چنین شهر توریستی بیشتر از اینکه به فکر سفر شخصی باشید، به تورهای گردشگری فکر کنید. این تورها با شناختی که از موقعیت سفر دارند، شما را راهنمایی می‌کنند و دیگر چالشی برای جست‌وجوی جاذبه‌های گردشگری شهرها نخواهید داشت.


سفر به کوش آداسی


یکی از راه‌های خرید تور کوش آداسی استفاده از آژانس‌های خدمات سفر آنلاین است. علی بابا که با سابقه بسیار زیاد توانسته نقش بزرگی در شکل‌گیری این سبک خرید در ایران داشته باشد، انواع تورهای گردشگری ارزان قیمت یا گران قیمت را دارد. شما با خرید تور از این سایت این تضمین را هم دارید که دیگر قیمتی کم‌تر از قیمت تور علی بابا پیدا نمی‌کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا جاذبه‌های گردشگری این شهر جذاب را بیشتر بشناسیم.


بهترین جاذبه های گردشگری در تور کوش آداسی


گورجین آداسی


گورجین آداسی نام قلعه‌ای بزرگ وسط دریا روی یک جزیره است که در قرن 19 و پس از قیام عثمان‌ها ساخته شد. این قلعه بزرگ نقش یک پاسگاه محافظ را بین چند جزیره کوچک اطراف خود داشت و همین مساله نیز اهمیت آن را بیشتر کرد.


در زمان حال پلی روی دریا ساخته شده که مسیر رسیدن به این قلعه است. بازدید از آن به‌عنوان یکی از جاذبه‌های تاریخی کوش آداسی در تور ترکیه از شیراز یا هر شهر دیگر خالی از لطف نیست. البته شما می‌توانید بدون درنظر گرفتن جنبه تاریخی آن برای مشاهده منظره بسیار بکر جزیره روی برج‌های قدیمی قلعه اقدام کنید.


آدالند


آدالند یکی از معدود مکان‌های تفریحی کوش آداسی است که همه قشر افراد را سمت خود جذب می‌کند. آدالند که یک پارک آبی بزرگ و جذاب است، محیطی امن همراه با تفریح‌های جذاب را برای مسافران فراهم کرده تا برای چند لحظه به چیزی جز تفریح فکر نکنند. یعنی هیجان و ترس از ارتفاع و سرسره‌های این پارک آنقدر زیاد هستند که اجازه فکر به چیز دیگری جز هیجان را به شما نمی‌دهد.


دیدایما


بناهای مذهبی در جوامع سنتی گذشته، همیشه از اهمیت و زیبایی بیشتری برخوردار بودند. دیدایما که یکی از مهم‌ترین تالارهای مذهبی زمان خودش بوده در کوش آداسی قرار داشته و هم اکنون به‌عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری این شهر شناخته می‌شود. این تالارها که هم اکنون چیزی جز ستون‌های بزرگ و زمینی مسطح از آن باقی نمانده، بعد از امپراطوری کنستانتین به چنین روزی افتاد. بازدید از بقایای این تالار شما را با فرهنگ دیگر کشورها و البته نزدیکی نوع ساخت آن‌ها با نمونه‌های مشابه ایران آشنا می‌کند. دیدایما یکی از بهترین جاهای دیدنی تور کوش آداسی نیز به‌حساب می‌آید.


بهترین جاذبه های گردشگری در تور کوش آداسی


روستای افه سوس


اگر دوست دارید در کوچه‌های سنگ فرش، کنار ساختمان‌هایی با ستون‌های بزرگ و دیوارهای بلند قدم بزنید، پیشنهاد می‌کنم سری به بقایای روستای افه سوس بزنید که یکی از بهترین جاذبه‌های تاریخی مذهبی کوش آداسی است. این روستا بین دو شهر کوش و ازمیر قرار دارد و سال ساخت آن به قرن دهم قبل از میلاد برمی‌گردد.


پارک ملی بیوک مندرس


پارک ملی بیوک مندرس در محدوده شهرستان‌های کوش آداسی و سوکه قرار دارد. فاصله این پارک ملی تا کوش آداسی ۲۸ کیلومتر است. در این پارک پلاژهای متفاوتی ساخته شده که بسیار جالب توجه هستند. بخش شمالی این پارک ملی پوشش گیاهی بی‌نظیری در منطقه مدیترانه دارد. گیاه‌های شاه بلوط و دفنه و نیز انواع گیاهان مخصوص ناحیه مدیترانه هستند. در این منطقه مراسم‌های مذهبی متفاوتی انجام می‌شود که بیشتر علمی هستند. شما می‌توانید در پارک ملی بیوک مندرس انواع امکانات و بهترین شرایط را تجربه کنید؛ زیرا در این پارک آلاچیق‌های مختلف همراه با وسایل استراحت و تفریح فراهم است.


روستای کیرازلی


مطمئنا پس از قدم زدن میان درختان بزرگ انگور و چشیدن طعم آن‌ها، تماشای خانه‌های سفید بین انبوهی از طبیعت جذاب است. روستای کیرازلی که یکی از معجزه‌های زندگی محسوب می‌شود، بین هیاهوی عجیب شهرهای ترکیه مثل بچه گربه سفیدی خوابیده و آرامش عجیبی دارد. این روستا که چشم هر مسافری را به سمت خودش جلب می‌کند، چندین رستوران و کافی‌شاپ نیز دارد که نوشیدنی لذیذی را همراه با آرامش برای شما سرو می‌کنند.


پیشنهاد می‌کنم به جای گشت‌وگذار در کوچه پس‌کوچه‌های این شهر سری به یکشنبه بازارهای آن بزنید که مملو از اجناس طبیعی است. این روستا زندگی گذشتگان ترکیه را پیش چشمان شما قرار می‌دهد. درصورتی‌که هنوز هم در خرید تور کوش آداسی یکی از انواع بهترین تور ترکیه و سفر به این شهر شک دارید، پیشنهاد می‌کنم با پرس‌وجو از کسانی که به این سفر رفته‌اند مطمئن شوید و بلیط سفر را بخرید.


انتهای پیام/ر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته