دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1400 - 08:46
حجت‌الاسلام حلیمی:

فتح خرمشهر در تاریخ ایران نماد شهادت‌ها و استقامت‌هاست

کارشناس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران گفت: فتح خرمشهر برای تاریخ ایران بیش از آنکه فتح یک سرزمین باشد؛ نماد و ارزشی از یک سلسله خواستن‌ها، شهادت‌ها و استقامت‌هاست.
کد خبر : 583448
حلیمی

حجت‌الاسلام سلیمان حلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در ساری به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادی و فتح خرمشهر اظهار کرد: فتح خرمشهر برای تاریخ ایران بیش از آنکه فتح یک سرزمین باشد؛ نماد و ارزشی از یک سلسله خواستن‌ها، شهادت‌ها و استقامت‌هاست. سوم خرداد روز آزادسازی شهری است که در جنگ اراده‌ها، اراده دشمن زمین‌گیر و این پیام به دشمن داده می‌شود که وَ لَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه.


وی افزود: تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، مملو از رویدادهایی است که هر یک به‌عنوان تابلوی افتخاری ثبت و مانند سپهری پرستاره می‌درخشند و سوم خرداد یکی از مهم‌ترین وقایع در طول تاریخ انقلاب اسلامی و مهم‌ترین نبرد رزمندگان در دوران دفاع مقدس است که توانستند با ایمان و اتکای به خداوند و با دستان خالی این پیروزی بزرگ را رقم بزنند.


استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروز با وجود فاصله زمانی از آن دوران برای ماندگاری ارزش‌های دفاع مقدس همواره با وحدت، همدلی و همبستگی آحاد جامعه در کنار مسئولان نظام حول محور ولی‌فقیه می‌تواند پاسخی ارزشمند به هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی باشد و با زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و سردار فاتح دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی به‌ویژه شهدای عملیات بیت‌المقدس می‌توان این ارزش‌ها را حفظ کرد.


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته