دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در شورای گسترش علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی مطرح شد

بررسی 23 پرونده رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع مختلف

چهاردهمین جلسه شورای گسترش علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، در این جلسه 23 پرونده در رشته‌ها و مقاطع مختلف بررسی شدند.
کد خبر : 58338

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری‌ آنا، در جلسه شورای گسترش علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، 2 پرونده دکتری پژوهش محور (PhD by research) و 21 پرونده رشته‌های علوم پزشکی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری بررسی شد و مقرر گردید پرونده‌های مصوب در این شورا با مدارک مورد نیاز جهت تصمیم‌گیری نهایی به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارسال شود.
هم‌چنین در مقطع دکتری تخصصی؛ رشته روانشناسی بالینی واحد فیروزآباد، در مقطع کارشناسی ارشد؛ برنامه پیشنهادی پرستاری چشم واحد پزشکی تهران، رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی و اقتصاد بهداشت واحد تهران جنوب؛ و رشته اپیدمولوژی واحد نجف آباد در این شورا مورد موافقت قرار گرفت.
در مقطع کارشناسی کارشناسی پیوسته نیز؛ رشته هوشبری و تکنولوژی پرتو شناسی واحدهای نجف آباد و مشهد، تکنولوژی پرتو درمانی واحد پزشکی تهران، علوم و صنایع غذایی (کنترل کیفی و بهداشتی) واحدهای قزوین و ورامین و کتابداری در شاخه پزشکی واحد همدان و مرکز تحقیقات گیاهان دارویی واحد آیت ا... آملی به تصویب رسید.


تصویب دوره MBA داروسازی در واحد علوم دارویی با شهریه 40% کمتر از دانشگاه‌های دولتی
در این جلسه، دکتر رضایت، رئیس واحد علوم دارویی موضوع دوره MBA در مدیریت داروسازی را با توجه به نامه‌ای از سوی شورای گسترش وزارت بهداشت مطرح کرد و موافقت شد واحد علوم دارویی نسبت به اجرای دوره مطابق مصوبه شورای گسترش و با شهریه حداقل 40% کمتر از دوره‌های مشابه در دانشگاه‌های دولتی اقدام کند.


در مقطع دکتری تخصصی هم؛ رشته پرستاری واحد پزشکی تهران، در مقطع کارشناسی ارشد؛ رشته پرستاری توانبخشی، پرستاری سالمندی، پرستاری مراقبت‌های ویژه و مامایی در واحد پزشکی تهران، مهندسی پزشکی در واحد نجف آباد و در مقطع کارشناسی پیوسته رشته پرستاری و بهداشت محیط واحد خمین ملزم به رعایت شروطی از جمله اصلاح هرم هیئت علمی علوم پزشکی شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته