دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 دی 1394 - 15:08
مصطفی هاشمی:

بضاعتمان برای جذب بازیکن خارجی همین مقدار بود/ تیم دانشگاه‌ آزاد اسلامی روز به روز بهتر می‌شود

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه‌ آزاد گفت: هدف اصلی من و کادر فنی این است که از پتانسیل های موجود در تیم دانشگاه‌ آزاد استفاده کنیم تا در نهایت قهرمان لیگ شویم.
کد خبر : 58333

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال فردا در حالی برگزار می شود که تیم دانشگاه آزاد در خانه میزبان ثامن مشهد خواهد بود. مصطفی هاشمی سرمربی این تیم در خصوص بازی تیمش مقابل ثامن مشهد گفت:«بازی سختی مقابل ثامن داریم چرا که این تیم در چند بازی اخیر نشان داد بازیکنان خوب و تاکتیکی دارد و در ضد حملات موفق عمل کرده است. قطعا در بازی مقابل این تیم به بازیکنانم فشار خواهم آمد اما اتفاقات داخل زمین غیرقابل پیش بینی است و ما تلاش می کنیم که برنده این میدان باشیم.»


من مقصر باخت های پی در پی تیمم هستم


وی با تاکید بر اینکه مقصر اصلی باخت های تیم در چند بازی اخیر خودش است، عنوان کرد: «بارها به بازیکنانم اعلام کردم که تنها مقصر اصلی باخت های آنها من هستم. مسلما این ایراد از مربی است که در چند بازی متوالی تیم می‌بازد و نتیجه نمی‌گیرد اما باید به ما کمی زمان بدهند به هرحال شرایط کمی سخت است و بازیکنان فصل گذشته با فشار بالایی تمرینات را دنبال می‌کردند. اما هم اکنون می بینیم که روند تیم رو به رشد است و روز به روز شرایط ما بهتر خواهد شد. هر بازی فراز و نشیب زیادی دارد. امروز تنها چیزی که برای ما مهم است سیر صعودی‌ است که در پیش گرفته‌ایم و رسیدن به جایگاهی که پیش از آغاز فصل برای خودمان تصور کردیم. هدف اصلی من و کادر فنی این است که از پتانسیل های موجود در تیم دانشگاه‌ آزاد استفاده کنیم و قهرمان لیگ شویم.»


بازیکنان تیم دانشگاه آزاد مشکل فنی ندارند


هاشمی با اشاره به اینکه مشکل بازیکنانش مسائل فنی نیست، بیان کرد: «اگر همه بازی‌های ما را بررسی کرده باشید متوجه خواهید شد که بازیکنان به هیچ عنوان ایراد فنی ندارند بلکه در بسیاری از مواقع عدم هماهنگی بازیکنان و مربی باعث می‌شود که اشتباهات واضح انجام دهیم. تیم دانشگاه آزاد هدفش این است که یک رقابت سالم و با کیفیت ارائه دهد اما گاهی اوقات عدم شناخت بازیکنان و مربی از یکدیگر این روند را به تعویق می اندازد. در دوره رفت شرایط بسیار سخت بود و فشار و استرس بازیکنان بالا بود و ما باید تیم را از بعد مسائل روحی و روانی به ثبات می رساندیم که این امر با گذشت زمان محقق شد.»


بودجه ما برای جذب بازیکنان خارجی کم بود


سرمربی تیم دانشگاه آزاد در خصوص عملکرد بازیکنان خارجی تیمش‌ اظهار کرد: «ما بر اساس بودجه ای که داشتیم بازیکن خارجی جذب کردیم. در واقع معیار اصلی ما برای انتخاب بازیکن خارجی، بودجه تیم بود. به همین دلیل آنها هم در حد و اندازه خودشان انتظارات ما را برآورده می‌کنند و نباید بیشتر از حد توقع داشته باشیم.»


نیکخواه بهمن ماه به تیم ما اضافه می شود


هاشمی به حضور صمد نیکخواه بهرامی در ترکیب تیم اشاره کرد و گفت: «طبق برنامه ریزی‌هایی که از قبل داشتیم قرار است صمد 10 بهمن ماه به ما ملحق شود اما اگر در بازی‌های پلی آف چین شرکت کند مشخص نیست که چه زمانی به ترکیب تیم اضافه خواهد شد. صمد یکی از تاثیرگذارترین بسکتبالیست های ما است و قطعا هر زمانی که به تیم ملحق شود بازیکنان انگیزه مضاعف می گیرند و تیم پیشرفت می کند.»


جامعه بسکتبال مرگ آیدین را هنوز باور نکرده است


هاشمی در پایان درخصوص نام‌گذاری لیگ به نام آیدین نیکخواه بهرامی خاطرنشان کرد: «فردا سالگرد آیدین نیکخواه بهرامی است و به همین دلیل فدراسیون هم این هفته لیگ را به یاد او نام‌گذاری کرده‌ است. آیدین یکی از بسکتبالیست های بااخلاق و راستگو ما بود اما متاسفانه خیلی زود از بین ما رفت. هفتم دی روزی است که ورزش ایران و خانواده بسکتبال کسی را از دست داد که به راستی هنوز نبودش را باور نمی کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته