دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1400 - 12:02

صعود تیم واحد تاکستان به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات مرحله کشوری کرسی های آزاداندیشی

در ادامه مسابقات مرحله کشوری کرسی های آزاد اندیشی دانشجویی که به صورت مجازی برگزار می شود، تیم نسیم حیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان توانست با پیروزی در برابر تیمی از واحد سبزوار، ضمن صعود به مرحله یک چهارم نهایی، جزو 8 تیم برتر این مسابقات قرار گیرد.
کد خبر : 583306
کرسی های آزاداندیشی، صعود تاکستان به یک چهارم نهایی

به گزارش آنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، دکتر مهران چگینی، دبیر اجرایی رقابت های کرسی آزاد اندیشی دانشگاه های آزاد اسلامی استان، گفت: در مرحله 16 تیم نهایی (یک هشتم) کرسی آزاد اندیشی دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور، تیم نسیم حیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان از استان قزوین موفق شد در برابر تیمی از از واحد سبزوار از استان خراسان رضوی به برتری دست پیدا کرده و به مرحله بعد صعود کند.


وی افزود: در این کرسی که در گرایش سلامت و با موضوع " در واکسیناسیون سراسری کرونا، اولویت با استفاده از واکسن های داخلی است" برگزار شد؛ تیم نسیم حیات به عنوان موافق توانست با ارائه دلایل و مستندات خود با امتیاز 2/18 برابر تیم شهدای سلامت از واحد سبزوار از استان خراسان رضوی با امتیاز 5/17 به برتری برسد.


دکتر چگینی یادآور خاطرنشان کرد: در این مسابقه که به صورت مجازی برگزار شد، سیده نیلوفر سید نژاد به عنوان سرگروه، رضا موسیوند، سیده محدثه حسینی و نگار جوادی به عنوان عضو در تیم نسیم حیات حضور داشتند.


وی یادآور شد: هم چنین در این مرحله سه تیم دیگر استان قزوین که از واحد قزوین در این کرسی ها حضور داشتند در رقابتی نزدیک، برابر رقبای خود نتیجه را واگذار کرده و از صعود به مرحله بعد بازماندند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته