دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 دی 1394 - 15:06

تجلیل از پژوهشگران برتر در سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد/ قدردانی از مرد هسته‌ای ایران

همزمان با سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد از پژوهشگران برتر این دانشگاه و دکتر رضا امراللهی مرد هسته‌ای ایران تجلیل شد.
کد خبر : 58325

به گزارش خبرنگار آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، شب گذشته در این مراسم ۵ دی سالروز تاسیس این دانشگاه را به پژوهشگران و فرهیختگان تبریک گفت و اظهار کرد: واحد یزد در سال ۱۳۶۱ با هدیه پر خیر و برکت امام راحل و به دست توانای موسس آن مرحوم دکتر علی سلطانی تاسیس شد.



دکتر محمدرضا اسلامی افزود: تحقیق و پژوهش زیرمجموعه جدایی ناپذیر علم و زیر بنای توسعه اقتصادی، علمی و سیاسی هر کشور به شمار می‌رود و اساسا هر جامعه‌ای برای هدفمند کردن برنامه‌های خود و رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده ناگزیر از ساماندهی و مدیریت اثربخشی در امور پژوهشی است.


اسلامی گفت: در طول ۲۲ سال خدمت خودم در دانشگاه آزاد اسلامی یزد با ۷ رئیس مختلف کار کردم و در یک سالی که در خدمت دکتر امراللهی هستم از محضر این استاد حظ و بهره بردم.


وی ادامه داد: امشب در حضور مرد هسته‌ای ایران دکتر رضا امراللهی و پدر فولاد ایران دکتر صادق آذر از وجود این دو استاد بهره بردیم و امیدوارم برای دانشجویان و پژوهشگران ما الگو باشند.



معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی یزد هم به ارائه گزارش اجمالی از فعالیت‌ها، دستاورد‌ها و عملکرد یک ساله حوزه پژوهشی دانشگاه پرداخت و گفت: ان‌شاءالله که توانسته باشیم در راستای اهداف نظام و انقلاب اسلامی در حرکت باشیم.


دکتر محمد میرجلیلی در بیان دستاوردهای پژوهشی این واحد گفت: از جمله اقدامات انجام شده مربوط به طرح‌های پژوهشی، برگزاری همایش‌ها و سخنرانی‌ها، افتخارات انجمن‌های علمی و هنری دانشگاه، اقدامات و فعالیت‌های باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد یزد اعم از برگزاری کارگاه‌ها، سیمینار‌ها و مسابقات، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها، ارتباط با صنعت و دانشگاه و عقد تفاهم نامه و قراردادهای همکاری با مراکز صنعتی و تعداد مقالات ارائه و چاپ شده در مجلات معتبر داخلی و خارجی و همایش‌ها و.... است.


در پایان از پژوهشگران و استادان بر‌تر پژوهشی با اهدا لوح تقدیر و جوایز از آنها قدردانی شد.


در این مراسم از دکتر معصومه طباطبایی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی یزد به عنوان پژوهشگران بر‌تر استان یزد نیز تجلیل شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب