دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

سیاوش بختیاری‌زاده : در ایام بیکاری منتظر پیشنهاد استقلال و پرسپولیس بودم!/ همانطور که با دست خالی جلوی عراق ایستادیم، استقلال اهواز را در لیگ برتر نگه می‌داریم

سرمربی استقلال اهواز گفت: علی حنطه که زمان سرمربی شدنش در استقلال اهواز می‌گفت یک تیم له شده را تحویل گرفت، حال سوال من از او این است که امروز چه تیمی را تحویل من داده است.
کد خبر : 58306

سیاوش بختیاری زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد برگشت دوباره‌اش به تیم استقلال اهواز به عنوان سرمربی این تیم گفت: «در مدتی که بیکار بودم منتظر پیشنهاد استقلال و پرسپولیس بودم که البته این دوباشگاه به من پیشنهاد ندادند تا دوباره به استقلال اهواز برگردم.»


سرمربی استقلال اهواز ادامه داد: «مالک باشگاه انسان بسیار باشخصیتی هستند و اصلا کاری به مسائل فنی باشگاه ندارند، اما متاسفانه برخی از اطرافیان ملکی با گزارش غلطی که به او دادند باعث جدایی من از استقلال اهواز شدند. البته این را هم باید بگویم استقلال اهواز در ابتدای لیگ بازی‌های خوبی به نمایش گذاشت و در پنج هفته اول هم به عنوان پدیده لیگ معرفی شد اما هر چه به اواسط نیم فصل می‌رسیدیم، وضعیت برای کار کردن سخت‌تر می‌شد و من مجبور شدم که استعفا دهم.»


سرمربی استقلال اهواز در مورد صحبت‌های علی حنطه که در زمان حضورش در تیم استقلال اهواز ادعا کرده بود یک تیم له شده را تحویل گرفته‌ است، گفت: «علی حنطه همکار و دوست من است، اما زمانی که به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد گفت که یک تیم له شده را تحویل گرفت. در حالی که از وضعیت تیم اطلاع داشت و با آگاهی کامل مسوولیت را قبول کرد. امروز سوال من این است که حنطه بعد از هشت هفته چه تیمی را تحویل من داد؟»


بختیاری‌زاده درباره شرایط استقلال اهواز در ادامه مسابقات و امید به بقای این تیم در پایان لیگ افزود: «ای کاش در پایان هفته پانزدهم تعطیلات نیم فصل و زمان نقل و انتقالات شروع می‌شد تا ما فرصت برای هماهنگی میان بازیکنان را داشتیم اما متاسفانه دو هفته در نیم فصل دوم را از دست دادیم. در تعطیلات نیم فصل باید تکلیف بعضی از بازیکنان که دوست ندارند در تیم بمانند را مشخص کنیم و با جذب چند بازیکن جدید بتوانیم یک تیم خوب را برای نیم فصل دوم آماده کنیم. همانطور که هشت سال با دست خالی جلوی عراق جنگیدیم، الان هم قصد داریم با دست خالی استقلال را در لیگ نگه داریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته