دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با موضوع طنز اجتماعی

«گردنبند عمه ملوک» در مرحله پیش تولید قرار دارد

فیلم تلویزیونی «گردنبند عمه ملوک» کارگردانی کمال مقدم و تهیه‌کنندگی هادی رمضان‌پور بهمن ماه در شیراز مقابل دوربین می‌رود.
کد خبر : 58261

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی فیلم، هادی رمضان‌پور تهیه‌کننده فیلم در گفت‌وگویی ضمن اعلام خبر فوق گفت: «این تله فیلم به قلم فاطیما علیکردی و میلاد رضایی نوشته شده و داستان زنی به نام عمه ملوک را روایت می‌کند که هنگام بازگشت به ایران به منظور برگرداندن گردنبند ارثیه برادری و تقسیم ارثیه با ماجراهایی روبه‌رو شده و مسائلی برایش رقم می‌خورد.»


وی در خصوص بازیگران این پروژه تلویزیونی افزود: «شخصیت اصلی داستان (عمه ملوک) را بازیگر هنرمند و توانای سینما و تئاتر و تلویزیون سیده شهربانو موسوی (بهترین بازیگر نقش اول زن در فیلم‌های «متهم گریخت» و «عشق پنهان») هنرآفرینی خواهد کرد. امید علیمردانی و سیاوش قاسمی نیز به عنوان بازیگر در این پروژه حضور دارند. کاندیداهای بازیگران چهره مرد برای نقش‌آفرینی در این اثر سیروس گرجستانی، حمید لولایی، مهران رجبی و علی کاظمی هستند که حضور یکی از این افراد قطعی خواهد بود. کاندیداهای بازیگران چهره زن نیز بهنوش بختیاری، سولماز حصاری و شهره لرستانی هستند که حضور یکی از این سه هنرمند نیز قطعی خواهد بود. همچنین حضور شمس‌الافاق شفیعی و عبدالحمید زارع از هنرمندان خوب شیراز نیز قطعی است.»


رمضان‌پور که خود علاوه بر تهیه‌کنندگی در این فیلم به ایفای نقش نیز خواهد پرداخت، بیان کرد: «زهیر سقاچی در این پروژه تلویزیونی به عنوان هماهنگی و دستیار اول کارگردان و اسماعیل منوچهری و امیدرضا خورشیدی در بخش تهیه و تولید با ما همکاری می‌کنند.»


وی خاطرنشان کرد: «همچنین با ایمان خورشیدی بازیگر نقش اول فیلم‌های «عشق پنهان» به کارگردانی زهیر سقاچی و «دلباخته» به کارگردانی اسماعیل راد نیز به توافق رسیده‌ایم که قرار است در تله فیلم «گردنبند عمه ملوک» به عنوان بازیگر نقش سوم فیلم ایفای نقش کند.»


این فیلم پس از طی کردن مراحل پیش تولید در بهمن ماه سال جاری در شهر فرهنگی هنری شیراز کلید خواهد خورد.


انتهای پیام/

برچسب ها: تله فیلم
ارسال نظر
هلدینگ شایسته