دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

مهدی خیری: دلیلی نداشت در وسط زمین شبیه‌سازی کنم/ سوشا مانع از گل سوم پدیده شد

بازیکن پدیده مشهد گفت: اخراج سوشا مکانی کاملا درست بود چون اگر روی من خطا انجام نمی داد دروازه پرسپولیس را باز می‌کردم.
کد خبر : 58250

مهدی خیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی روز گذشته پدیده مقابل پرسپولیس بیان داشت: «بازی خوب و جذابی بود و تماشاگران از دیدن این بازی لذت بردند. ما در چند هفته اخیر اکثر گلها را در نیمه اول دریافت کردیم و به همین دلیل در بازی روز گذشته نیمه اول سیستم ما دفاعی بود. اما در نیمه دوم با تغییر تاکتیک توانستیم فرصت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کنیم، ولی متاسفانه در دقایق پایانی تمرکز خودمان را از دست دادیم و گل تساوی را دریافت کردیم.»


وی در مورد صحنه خطای نیمه دوم که بر رویش انجام شد و داور به اشتباه او را با کارت زرد جریمه کرد، گفت: «در دقیقه 70 بازی در میانه‌های میدان کامیابی نیا من را از پشت زد و داور به جای اینکه به نفع ما خطا بگیرد و به بازیکن حریف کارت دهد، به من کارت زرد نشان داد. اصلا دلیلی نداشت که من بخواهم در وسط زمین شبیه سازی کنم. ضمنا با این کارت زرد، سه کارته شدم و بازی بعد تیمم را از دست دادم.»


خیری در خصوص صحنه تک به تک با سوشا مکانی و اخراج دروازه‌بان پرسپولیس افزود: «در صحنه تک به تک من کاملا بر توپ کنترل داشتم و اگر سوشا روی من خطا نمی‌کرد، حتما دروازه پرسپولیس برای بار سوم باز می‌شد، چون رضاییان با من فاصله داشت و به من نمی‌رسید. کارت قرمز مکانی کاملا درست بود چون جلوی یک گل صددرصدی را گرفت.»


مهاجم پدیده درباره شرایط این تیم در نیم فصل دوم لیگ برتر عنوان کرد: «ما در چند هفته اخیر چند بازیکن اصلی خودمان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و به همین دلیل نتایج خوبی را کسب نکردیم اما با اضافه شدن چند بازیکن به تیم، مطمئنا در نیم فصل دوم شرایط بهتری خواهیم داشت و جایگاه واقعی خودمان را به دست می‌آوریم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته