دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1400 - 12:48

گشایش قفل ورود بنزما به تیم ملی فرانسه

سرمربی تیم ملی فرانسه با دعوت از کریم بنزما قفل ورود این بازیکن را به جمع خروس‌ها شکست.
کد خبر : 582485
دیدیه دشان کریم بنزما

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، دیدیه دشان پس از پنج سال کریم بنزما را به تیم ملی فرانسه فراخواند تا مهاجم گلزن رئال مادرید در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا (یورو) ۲۰۲۰ در ترکیب خروس‌ها حضور داشته باشند.


نشریه «مارکا» اعلام کرد بنزما در ۱۸ ماه گذشته به طرز حیرت‌انگیزی بازی‌های بسیار خوبی انجام داده و مقاومت مداوم برای کنار گذاشتن او از ترکیب تیم ملی فرانسه مسخره و مضحک به نظر می‌رسید. دیدیه دشان بالاخره نظر خود را برای دعوت از مهاجم پیشین لیون تغییر داد تا با توجه به تعویق افتادن رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ بنزما این فرصت را پیدا کرده تا بتواند برای خروس‌ها بازی کند.


مهاجم رئال مادرید برای دومین سال متوالی به عنوان بهترین بازیکن فرانسوی غیرخانگی انتخاب شد و عملکرد او مخصوصاً در ۴۵ روز اخیر آنقدر خوب بوده که سرمربی تیم ملی فرانسه اعلام کرد هرگز انتقادی را که به انتخاب وی در مورد دعوت از بنزما شود نمی‌بخشد. سرمربی پیشین یوونتوس همه را غافلگیر کرده و به خوبی می‌داند که بنزما در گروهی که فرانسه با آلمان، مجارستان و پرتغال دیدار دارد و بدون شک گروه مرگ یورو ۲۰۲۰ محسوب می‌شود، به مهاجم آماده‌ای چون بنزما نیاز دارد.


دلیل دور ماندن پنج ساله بنزما از تیم ملی فرانسه این بود که پرونده والبوئنا در فدراسیون فوتبال این کشور ظهور پیدا کرد و صلاحیت این بازیکن را برای حضور در جمع خروس‌ها از بین برد. مجازات بنزما به پایان رسیده و بسیاری معتقدند نوئل لو گرات رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه در اصرار بر عدم دعوت از بنزما دچار اشتباه شده است.


انتهای پیام/۴۰۴۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته