دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 دی 1394 - 12:16

معاون دانشجویی فرهنگی واحد بوشهر رئیس واحد دشتستان شد

مراسم معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان در استان بوشهر با حضور نماینده مجلس، جمعی از مسئولان دانشگاهی و استانی و کارکنان این واحد دانشگاهی برگزار شد. در این مراسم از رئیس سابق این واحد قدردانی شد.
کد خبر : 58244

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دشتستان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در این مراسم با قدردانی از زحمات چندین ساله دهدشتی در سرپرستی واحد دشتستان گفت: امید دارم با تجربیاتی که دکتر یحیایی (رئیس جدید) در سمت‌های قبل به دست آورده است، راه دهدشتی را ادامه دهد و در این امر خطیر موفق باشد.


دکتر یوسف قیصری خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر اکنون دارای ۱۱ مرکز دانشگاهی، ۳۰ هزار دانشجو و ۳۰۰ عضو هیات علمی است که با فراخوان دی امسال، 100 عضو جدید به اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر اضافه خواهد شد.


دبیر هیأت امنای استان بوشهر با توجه به مشکلات مالی این دانشگاه گفت: این مشکلات در دانشگاه آزاد واحد دشتستان با توجه به ساخت‌وسازهایی که در دست احداث دارد، محسوس‌تر است که امید داریم با تلاش سرپرست جدید این دانشگاه، راهکارهایی برای مرتفع سازی مشکلات و تکمیل پروژه‌های در دست احداث ارائه شود.



معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دشتستان نیز در این مراسم با توجه به نقش دانشگاه‌ها در جامعه گفت: کارکرد دانشگاه‌ها تنها علم‌آموزی نیست بلکه یک مرکز دانشگاهی باید مرکزی برای توسعه فرهنگی و اقتصادی جامعه باشد.


دهدشتی: اکنون ۲۷ هزار متر مربع در حوزه عمرانی در دانشگاه آزاد دشتستان ساخته شده است و همچنین مجموع زمین‌های تحت تملک این دانشگاه ۱۱۰ هکتار بوده که امید می‌رود از این پتانسیل ‌‌نهایت استفاده شود

محمدجعفر زراعتگر ادامه داد: با توسعه فرهنگی و اقتصادی در جامعه می‌توان حلقه مفقوده‌ای که در دشتستان محسوس است را پررنگ‌تر کرد و این توسعه فرهنگی و اقتصادی نیز مستلزم توجه بیشتر به دانشگاه‌هاست.


حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم، دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان را یکی از پویا‌ترین دانشگاه‌های استان برشمرد و گفت: این دانشگاه یکی از هویت‌های مهم دشتستان است چرا که نه تنها در حوزه علمی بلکه در تمامی حوزه‌ها فعالیت‌های خوبی را داشته است.


سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان نیز در این مراسم با قدردانی از فعالیت‌های ۱۴ ساله دهدشتی در این دانشگاه گفت: امید دارم با همکاری کادر دانشگاه‌های دشتستان و بوشهر بتوانم راه موفقیت را پرتوان‌تر از گذشته ادامه بدهم.


دکتر داوود یحیایی خاطرنشان کرد: امروزه دانشگاه‌ها از حالت آموزش محوری خارج شده و به سمت پژوهش‌محوری پیش رفته‌اند.


وی یکی از دلایل آمدن به دانشگاه آزاد دشتستان را احترام به وطن و شهرستان خود دانست و افزود: امید دارم از تجربیات ۱۵ ساله خود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر استفاده کنم و زمینه پیشرفت این دانشگاه را بیش از پیش فراهم آورم.



سرپرست جدید دانشگاه آزاد دشتستان ادامه داد: قانون و قانون‌مداری را از جمله مهم‌ترین اهداف کاری خود می‌دانم چرا که معتقدم یکی از ارکان مهم پیشرفت کاری، رعایت قانون است.


وی با تاکید بر لزوم احترام به دانشجویان و استادان دانشگاهی گفت: اخلاق‌گرایی و توجه به اخلاق اسلامی از جمله مهم‌ترین اهداف کاری من در این دانشگاه است. ارتباط دوسویه با مسئولان، گسترش تحصیلات تکمیلی، جذب هیات علمی متخصص، ارتقای دانشگاه آزاد دشتستان از واحد متوسط به واحد بزرگ و حمایت از کانون‌های فرهنگی و پژوهشی از دیگر اهداف کاری در این دانشگاه خواهد بود.


سرپرست سابق واحد دشتستان نیز با ارائه گزارش کاری از فعالیت‌های ۱۴ساله خود در دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان گفت: اکنون دانشگاه آزاد دشتستان چهار و نیم میلیارد تومان از بخش‌های مختلف طلبکار است که گرفتن این مبلغ می‌تواند کمک زیادی به حل مشکلات مالی این دانشگاه داشته باشد.


مسعود دهدشتی ادامه داد: اکنون ۲۷ هزار متر مربع در حوزه عمرانی در دانشگاه آزاد دشتستان ساخته شده است و همچنین مجموع زمین‌های تحت تملک این دانشگاه ۱۱۰ هکتار بوده که امید می‌رود از این پتانسیل ‌‌نهایت استفاده شود.


در این مراسم با اهدای هدایایی از زحمات ۱۴ سالهٔ دهدشتی در دانشگاه آزاد دشتستان قدردانی و حکم سرپرستی دکتر یحیایی در دانشگاه آزاد دشتستان به وی اهدا شد.



به گزارش آنا، یحیایی پیش‌ از این معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد بوشهر بوده و در کارنامه خود سابقه معاونت پژوهش و فناوری واحد بوشهر، مدیرگروه آموزشی و.... را نیز به همراه دارد.


شهردار و جمعی از اعضای شورای شهر و مسئولان برازجان، رؤسای واحد‌ها و مراکز آموزشی استان و کارکنان واحد دانشگاهی دشتستان نیز در این مراسم حضور داشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته