دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 دی 1394 - 10:10

برتری روابط عمومی و تربیت بدنی واحد سمنان در مسابقات ورزشی سراسری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

در دومین اجلاس سراسرس مسئولان تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، روابط عمومی و تربیت بدنی واحد سمنان به عنوان روابط عمومی بر‌تر و میزبانی ممتاز در مسابقات ورزشی سراسری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شدند.
کد خبر : 58219

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، این مراسم که در آستانه بزرگداشت هفته وحدت، در جوار حرم مطهر امام هشتم (ع) و به میزبانی واحد مشهد و با حضور دکتر محمد دادگان معاون ورزش، حجت‌الاسلام علی عسگری معاون پارلمانی و مسئولان تربیت بدنی استان‌ها و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی طی روزهای ۲ و ۳ دی در سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد، از مصطفی فیض مدیر روابط عمومی واحد سمنان به دلیل انعکاس و انتشار مناسب اخبار، گزارش و رویداد‌های مسابقات، تبلیغات و اطلاع‌رسانی و مستندسازی از این رویداد ورزشی تجلیل شد.


انعکاس سریع و به‌روز بیش از ۶۰ عنوان خبر، گزارش و مصاحبه، پوشش مناسب خبری مسابقات از طریق صدا و سیما، جراید و پایگاه‌های اطلاع رسانی، انجام تبلیغات محیطی در سطح شهر، مجموعه‌های ورزشی، ادارات و سازمان‌های مرتبط و دانشگاه، اجرای آیین افتتاح و اختتامیه مسابقات در سه رده لیگ دسته یک، دو و سه، برگزاری جلسات متعدد هماهنگی با همکاری تربیت بدنی دانشگاه از جمله اقدامات حوزه روابط عمومی دانشگاه در خصوص مسابقات بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی بود که در این واحد دانشگاهی برگزار شد.


مسابقات بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی در مرداد سال جاری در سه دسته به میزبانی واحد سمنان و در مجموعه فاخر ورزشی آزادگان این واحد دانشگاهی برگزار شد. حضور دکتر میرزاده ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی و هیات همراه در آیین افتتاحیه مسابقات از نکات برجسته این دوره از مسابقات محسوب می‌شد.


سمنان به عنوان میزبان بر‌تر مسابقات سراسری ورزشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شد



همچنین در دومین اجلاس سراسری مسئولان تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در برگزاری مسابقات سراسری ورزشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان میزبان بر‌تر معرفی و از علی دوستی مدیر تربیت بدنی واحد سمنان به نمایندگی از دانشگاه آزاد اسلامی سمنان به دلیل میزبانی شایسته در برگزاری مسابقات سال جاری تقدیر شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته