دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

مرتضی تبریزی: خوشحالم قفل دروازه ملوان را باز کردم/ بازی سختی برابر سپاهان داریم

هافبک ذوب‌آهن گفت: امیدوارم وحدتی که بین‌مان هست به ما برای رسیدن به هدف‌مان کمک کند.
کد خبر : 58215

مرتضی تبریزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در مورد پیروزی ذوب‌آهن مقابل ملوان که با تک گلی که او زد همراه بود، اظهارداشت: «با توجه به شکستی که هفته قبل برابر استقلال خوزستان متحمل شده بودیم باید در این بازی پیروز می‌شدیم. از همان ابتدا سعی کردیم تا دروازه حریف را باز کنیم اما بازی خوب بازیکنان ملوان و به خصوص دروازه بان تیم مانع آن شد که خیلی زود به گل برسیم. خوشحالم که بالاخره قفل دروازه ملوان را من باز کردم و امیدوارم که در بازی‌های بعدی هم بتوانیم با کسب حداکثر امتیازات به صدرجدول برسیم.»


وی در مورد اینکه حسینی مربی تیم‌شان در کنفرانس بعد از بازی گفته که او بازیکن زحمتکشی است و جو باشگاه را به خوبی می‌شناسد، بیان داشت: «خوشحالم که کادرفنی ذوب‌آهن از عملکرد من راضی هستند. البته تمامی بازیکنان تیم با تمام وجود بازی می‌کنند و در خدمت تیم هستند. هدف ما در رقابت‌های این فصل کسب عنوانی بهتر از چهارمی سال گذشته است و برای رسیدن به آن تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد. امیدوارم وحدتی که بین‌مان هست به ما برای رسیدن به موفقیت کمک کند.»


هافبک ذوب‌آهن در مورد اینکه او به همراه مسعود حسن‌‌زاده بهترین گلزنان این فصل ذوب‌آهن هستند، تصریح کرد: «در هیچ جایی ننوشته که باید تمامی گل‌های یک تیم را مهاجمانش بزنند. من بر حسب وظیفه‌ای که دارم سعی کردم در تمامی فضاهای زمین به تیمم کمک کنم و خوشحالم که تا اینجا 5 گل در لیگ برتر و دو گل در جام حذفی زده‌ام.»


تبریزی در مورد دربی پنج‌شنبه اصفهان نیز اظهار داشت: «سپاهان در رقابت‌های این فصل نتایج خوبی نگرفته و از جمع مدعیان دور شده است ولی دربی اصفهان شرایط خاصی دارد و ربطی به نتایج گذشته تیم‌ها ندارد. می دانیم کار خیلی سختی داریم چرا که سرمربی جدید سپاهان به مرور زمان شناخت خوبی از لیگ ایران و شرایط تیمش پیدا کرده و اگر آنها را دست‌کم بگیریم امکان باخت‌مان وجود دارد. به همین خاطر در این بازی محکوم به خوب بازی کردن هستیم و در پایان 3 امتیاز بازی را بگیریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته