دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1400 - 15:16
رنجبر:

آگاهی‌بخشی و راهنمایی مردم رسالت مهم روابط عمومی‌هاست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم تأکید کرد: رسالت مهم حوزه‌های روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آگاهی‌بخشی و راهنمایی مردم است.
کد خبر : 581969
محمدحسین رنجبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قشم

محمدحسین رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در قشم با تبریک ۲۷ اردیبهشت‌ روز ارتباطات و روابط‌عمومی اظهار کرد که روابط‌ عمومی دارای جایگاهی مشورتی است که می‌تواند ‌به‌عنوان عنصری مؤثر و ویژه در بازتاب عملکرد یک مجموعه فعالیت کند. 


وی اضافه کرد: امروزه بخش‌های ارتباطات و روابط عمومی نه به‌عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی، بلکه حوزه‌ای مشورتی و مدیریتی است که در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم افزود: ۲۷ اردیبهشت سالروز پاسداشت بی‌وقفه تلاش‌گرانی است که با بهره‌مندی صحیح از ابرازهای ارتباطی در مسیر آگاهی و اطلاع‌رسانی گام برداشته و با تجسم امانت، مسئولیت و وظیفه‌شناسی نقشی ارزشمند در ایجاد ارتباطی مناسب بین ارگان‌ها، ادارات و نهادها با مردم ایجاد می‌کند.


رنجبر تبیین کرد: بدون‌ تردید حضور روابط عمومی‌ها همواره در خبررسانی و انعکاس شفاف رویدادها به‌طور صحیح و به‌موقع، نقش تعیین‌کننده‌ای در رشد و آگاهی مردم نسبت به حوزه متبوع آن‌ها دارد.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته