دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مدیرگروه معارف اسلامی واحد بندرعباس معرفی شد

به پیشنهاد رئیس دانشکده علوم انسانی و طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس، عباس دهقان‌نژاد به عنوان مدیرگروه معارف اسلامی این واحد دانشگاهی معرفی شد.
کد خبر : 58184

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در جلسه معارفه مدیرگروه معارف اسلامی این واحد دانشگاهی، از مدیران و استادان گروه معارف به عنوان تاثیرگذار‌ترین الگوی اخلاق در دانشگاه یاد کرد و گفت: از آنجا که این گروه وظیفه تعلیم و تربیت دینی جوانان عهده دار هستند باید بتوانند با حضور مستمر و فعال خود فضای معنوی و دینی را در دانشگاه حاکم کنند.


مهدی باقری تاثیرپذیری و شکل گیری ۷۰ درصد از شخصیت دانشجو را متاثر از استاد مربوط دانست و افزود: استادان باید با به‌روز رسانی اطلاعات و مطالعه و بر اساس زمان و مکان بتوانند با نهادینه کردن فرهنگ اسلامی در بین جوانان روحیه دینی و اخلاقی را در دانشگاه تقویت کنند.


این مسئول سوق دادن فعالیت‌های دانشگاه را در مسیر منویات رهبری را از دیگر وظایف مهم و خطیر گروه معارف اسلامی در دانشگاه یاد کرد و گفت: رساندن جامعه به جایگاه مطلوب و مورد تایید مقام معظم رهبری با نقش‌آفرینی استادان مجرب و حوزوی، دور از دسترس نبوده و می‌توان با عملکرد صحیح و حسن انجام کار میسر ساخت.


وی با بیان اینکه پرداختن به مسائل فرهنگی نباید به صورت رفع تکلیف انجام پذیرد، افزود: مسائل دینی و فرهنگی باید به‌صورت موشکافانه و جامع مورد بررسی قرار گیرد به گونه‌ای که تاثیرپذیری آن در زندگی جوانان آشکار و هویدا باشد.


در پایان این جلسه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با اهدای لوح سپاس از زحمات حجت‌الاسلام سید حسن معنوی تشکر و قدردانی به عمل آورد و عباس دهقان‌نژاد از اعضای هیات علمی این واحد دانشگاهی را به عنوان مدیرگروه جدید معارف اسلامی منصوب و معرفی کرد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته