دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رضا مهاجری: داور نگذاشت پرسپولیس را ببریم / برنده واقعی ما هستیم

سرمربی پدیده خراسان با انتقاد از داور دیدار تیمش با پرسپولیس او را مقصر پیروز نشدن شاگردانش در این بازی حساس دانست.
کد خبر : 58183

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، رضا مهاجری پس از گریختن پرسپولیس از شکست برابر شاگردانش اظهار داشت: «من به مجموعه تیم و هواداران پدیده افتخار می‌کنم. امروز با تمام کمبودها و مشکلاتی که داشتیم توانستیم بر این مسئله غلبه کرده و مقابل تیم بزرگ پرسپولیس بازی خوبی را ارائه کنیم که حاصل آن دو بار پیش افتادن از این تیم بود.»


وی ادامه داد: «به نظرم نباید درباره داوری‌ها بحثی داشته باشیم و اجازه بدهیم که آنها در آرامش کار خودشان را انجام بدهند، اما داور در نتیجه بازی امروز تأثیرگذار بود. من از مدیران استان خراسان انتظار دارم که بیشتر از این هوای تیم شهرشان را داشته باشند، چرا که اگر شرایط به همین شکل باشد رفته رفته کار سخت‌تر خواهد شد. اگر پدیده از مسائل داوری در این فصل ضربه نمی‌خورد به لحاظ امتیازی اکنون باید جزء تیم‌های بالای جدول بود.»


سرمربی پدیده مشهد درباره صحنه کارت زردی که داور به مهدی خیری به دلیل تمارض نشان داد اظهار کرد: «چه لزومی دارد مهدی خیری در شرایط تک به تک خودش را به زمین بزند؟ داور باید کارت زرد را به بازیکن پرسپولیس نشان می‌داد نه مهدی خیری. فشار بازی در مقاطعی به ما اجازه تعویض نداد. ما توانستیم از نقاط ضعف و قوت پرسپولیس استفاده کنیم. ما باید از حق‌مان دفاع کنیم. داور در این بازی اجازه نداد که پیروز شویم و باز هم می‌گویم داوری مناسب نبود. متاسفانه داور مسابقه در نتیجه به دست آمده کاملا تاثیرگذار بود و با وجود اینکه از داوری انتقاد نمی‌کنم اما قضاوت امروز ضعیف بود.»


مهاجری یادآور شد: «جریان بازی به ما اجازه نداد که تعویض سوم را انجام دهیم هر چند تعویض سوم هم نمی‌توانست تاثیر زیادی در روند بازی ما داشته باشد. چرا که ما روی یک ضربه کاشته گل خوردیم و در جریان بازی نتیجه مساوی نشد. بازیکنانم نقاط قوت پرسپولیس را کنترل کردند و به خوبی از نقاط ضعف پرسپولیس استفاده کردند. فکر می‌کنم با بضاعتی که ما داریم پیروز واقعی مسابقه با پرسپولیس هستیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته