دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برانکو: حیف! سوشا در بازی بعدی غایب است/ از تساوی راضی هستم

سرمربی پرسپولیس گفت: انسجام تیمی نداشتیم و طبیعی است که در این وضعیت بین خطوط ناهماهنگی به وجود می‌آید.
کد خبر : 58182

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، برانکو پس از تساوی 2 بر 2 مقابل پدیده در نشست خبری اظهارداشت: «بازی جالبی بود و افت و خیز زیادی داشت. لازم می‌دانم از هواداران‌مان بابت حضور در ورزشگاه تشکر کنم و از طرفی به خاطر اینکه بازی در سطح پایینی را به نمایش گذاشتیم عذرخواهی کنم اما به همین تساوی هم راضی هستیم چرا که امروز خوب نبودیم.»


وی افزود: «نیمه اول دو تیم حالت خواب آلودگی داشتند اما نیمه دوم با 4 گلی که دو تیم به ثمر رساندند، باعث شدند بازی هیجان خاصی به خود بگیرد و تماشاگران از آن لذت ببرند. امروز آن بازی همراه با پاسکاری که بلدیم و مد نظرمان است را نتوانستیم انجام دهیم و آن طور که باید منسجم نبودیم. همچنین آنقدر که لازم بود تهاجمی بازی کنیم، موفق نبودیم. البته همین یک امتیاز با توجه به اینکه یک بازیکن از دست دادیم، باارزش بود.»


سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه سوشا مکانی یکی از مقصران ناکامی‌های این فصل پرسپولیس بوده و امروز هم در گل های خورده پرسپولیس مقصر بود و نمی‌خواهید دروازه‌بان جدیدی جذب کنید، گفت: «امروز شکست نخوردیم و سوشا هم مقصر نبود و اگر بخواهیم بازیکنی بگیریم به سیاست های باشگاه ربط دارد که از آنها پرده برداری نمی‌کنیم. سوشا در بازی با گسترش بهترین بازیکن بود.»


برانکو درباره اینکه تیمش همچنان شکست‌ناپذیر باقی مانده است،بیان داشت: «بله، این دهمین بازی بدون شکست ما بود و توانستیم از این بازی یک امتیاز بگیریم. یک امتیاز دیدار مقابل پدیده برای هدفی که پیش روی ما است اهمیت بسیار زیادی دارد.»


وی در پاسخ به این سوال که داوری دیدار پدیده و پرسپولیس چطور ارزیابی کرده است، عنوان کرد: «داوری بسیار خوب عمل کرد و عالی بود.»


سرمربی پرسپولیس در مورد ناهماهنگی خط دفاع و هافبک تیم پرسپولیس و مقصر گل‌های امروز، یادآور شد: «همیشه یک نفر مقصر است که گل می‌خوریم. تاکنون 15 بازی خوب انجام داده‌ایم امروز هم خوب بودیم اما به عنوان مربی انتقاداتی به این بازی دارم. انسجام تیمی نداشتیم و طبیعی است که در این وضعیت بین خطوط ناهماهنگی به وجود می‌آید. برای همه تیم‌ها این مسایل پیش می‌آید و متاسفم که نتوانستیم با برد هواداران خود را خوشحال کنیم و قطعا در بازی‌های آینده بازیکنان ما تمام توانشان را می‌گذارند که بهتر و موثرتر بازی کنند.»


برانکو درباره انتقاد یکی از خبرنگاران از عملکرد سوشا مکانی و در پاسخ به این سوال که آیا در نیم فصل دروازه‌بان جذب خواهند کرد یا خیر، گفت: «سوشا در کدام بازی مقصر بوده است؟ امروز ما شکست نخوردیم، نمی‌توان گفت گل‌هایی که دریافت کردیم روی اشتباهات مکانی بود. ضمن اینکه درباره جذب بازیکن جدید ما در باشگاه تصمیم می‌گیریم و این جزو سیاست‌های باشگاه است، باید به این نکته نیز اشاره کنم که سوشا در دیدار با گسترش فولاد بهترین بازیکن زمین بود.»


وی درباره پیشنهاد یک تیم روسی به مهدی طارمی عنوان کرد: «از این پیشنهاد خبر ندارم، خیلی‌ها به دنبال بازیکنان ما هستند که این جای خوشحالی دارد و نشان می‌دهد کادرفنی توانسته بازیکنان را به سطح بالایی برساند. ما در حال حاضر فقط به تیم خودمان فکر می‌کنیم.»


برانکو بعد از پایان نشست قصد خروج از اتاق کنفرانس را داشت که با درخواست گزارشگر برنامه 90 دوباره به سالن برگشت تا با دوربین 90 مصاحبه کند،او گفت: «سوشا باعث شد یک امتیاز داشته باشیم و همچنان در کورس بالای جدول باشیم و حیف است که سوشا در بازی بعدی نیست اما مطمئنم که صادقی جای این دروازه‌بان را پر می‌کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته