دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

توقف تیم صدرنشین مقابل سپاهان در اهواز/ فرار پرسپولیس از شکست در دقیقه 93

اولین بازی هفته شانزدهم لیگ برتر با تساوی دو بر دو تیم های پرسپولیس و پدیده مشهد خاتمه یافت.
کد خبر : 58169

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال از امروز شنبه آغاز شد که در اولین مسابقه تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف تیم پدیده رفت و در پایان به تساوی 2 بر 2 دست یافت. مهدی خیری (۵۷) و محسن بنگر (۷۳ - گل به خودی) برای پدیده گلزنی کردند و مهدی طارمی (۶۷) و رامین رضاییان (93) گل های پرسپولیس را به ثمر رساندند.


با این نتیجه پرسپولیس با ۲۵ امتیاز در رده چهارم جدول باقی ماندند. تیم پدیده نیز ۲۰ امتیازی شد و با یک پله صعود جای ملوان را در رده یازدهم جدول گرفت.


در دیگر بازی امروز ذوب آهن با تک گل مرتضی تبریزی (56) از سد تیم ملوان گذشت. در تهران مصاف تیم های راه آهن و فولاد با تساوی یک بر بک به پایان رسید. عباس زاده در دقیقه(58) برای راه‌آهن و محمدمطلق زاده (27) زننده دو گل این بازی بودند.


در خوزستان نیز تیم استقلال به مصاف سپاهان رفت که این بازی نیز با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. رحیم زهیوی (58) گل برتری شاگردان ویسی را به ثمر رساند اما در دقیقه (85)محمدرضا خلعتبری بازی را به تساوی کشاند. با این نتیجه استقلال خوزستان 33 امتیازی شد و در صورتی که فردا استقلال تهران با اختلاف سه گل سیاه‌جامگان را شکست دهد به صدر جدول صعود می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته