ضرورت اصلاح ساختار روابط عمومی سازمانها/ روابط عمومی وظیفه دارد سطح اجتماعی سازمانها را ارتقا دهد
به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگ گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اولین همایش مجازی «رسانهها و روابط عمومیها» با شعار روابط عمومی؛ تعامل، حمایت و مانعزدایی به همت دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه و اداره کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی صبح امروز در این واحد دانشگاهی برگزار شد.
نشست اول با موضوع روابط عمومی و تحولات آینده ایران با حضور محمدرضا رسولی، معاون دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه واحد تهران مرکزی و دبیر علمی همایش، بیتا شاهمنصوری، مدیر گروه ارتباطات، روزنامهنگاری و رسانه واحد تهران مرکزی، مهناز رونقی، مدیرگروه مطالعات فرهنگی واحد تهران مرکزی، داوود زارعیان، استاد ارتباطات و معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران، خسرو رفیعی، رئیس هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران، امیرعباس تقیپور، قائم مقام شورای سیاستگذاری هفته روابط عمومی کشور و مدیرمسئول ماهنامه مدیریت ارتباطات و امیر عبدالرضا سپنجی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار شد.
بیتا شاهمنصوری، مدیر گروه ارتباطات، روزنامهنگاری و رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در این همایش گفت: انجمنها و تشکلهای مردمنهاد باید ظرفیتی فراهم کنند که ساختارهای بیمار روابط عمومی سازمانها اصلاح و تربیت نیروی انسانی متخصص تقویت شود.
وی عنوان کرد: در حوزه مدیریت رسانه، باید به روابط عمومی نیز توجه شود. برخی از مدیران ارشد سازمانها سطح سواد رسانهای پایینی دارند و ممکن است با روابط عمومیها دچار مشکلاتی نیز شوند که باید به سطح ارتقای سواد رسانهای آنان توجه شود.
مدیر گروه ارتباطات، روزنامهنگاری و رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم فاصله عمیق بین دانشگاه، سازمانها، تئوری و عمل را پر کنیم. همچنین روابط عمومیها وظیفه دارند که سطح اجتماعی سازمانها را ارتقا دهند.
انتهای پیام/۴۱۱۸/
انتهای پیام/