دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 دی 1394 - 17:10

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا با امام جمعه دیدار کرد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه با امام جمعه شهرستان آستارا دیدار و گفت‌گو کرد.
کد خبر : 58165

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، امام جمعه شهرستان آستارا در این دیدار با ابراز خشنودی از توجه مسئولان واحد آستارا نسبت به اهمیت وحدت حوزه و دانشگاه اظهار کرد: وحدت این دو نهاد علمی و دینی قوی در کنار یکدیگر می‌توانند به موفقیت‌های بزرگی در افزودن علم و دانش بین دانشجویان و طلاب بیانجامد که در ‌‌نهایت باعث پیشرفت کشور و نظام خواهد شد.


حجت الاسلام محمد حافظ نیا نقش این دو نهاد بزرگ و مهم را در این شهرستان بسیار پراهمیت دانست و فعالیت‌های علمی، فرهنگی و مذهبی انجام گرفته در دانشگاه آزاد اسلامی را تحسین برانگیز برشمرد.


سپس سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا با قدردانی و تشکر از امام جمعه و گرامیداشت هفته وحدت حوزه و دانشگاه و توجه وی نسبت به همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه ابراز خرسندی کرد.


دکتر خلیلی موسوی با توجه به تاکید دکتر میرزاده ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر افزایش فعالیت‌های فرهنگی در واحد‌های دانشگاهی بیان کرد: ما نیز همیشه با برنامه ریزی‌های صورت گرفته سعی می‌کنیم تا به این امور بیشتر بپردازیم و پیوسته برآنیم که وحدت حوزه و دانشگاه و همکاری‌های فی مابین را بیش از پیش توسعه دهیم، چراکه امروزه جوانان ما به ویژه دانشجویان بیشتر از همیشه به آن نیاز دارند.


سرپرست واحد آستارا با بیان اینکه این دانشگاه در راستای گسترش رشته‌های دوره تحصیلات تکمیلی گام‌های مهمی برداشته و توانسته هفت رشته در مقطع دکتری به ثبت برساند، همچنین در صدد افزایش رشته‌های مورد نیاز منطقه در مقاطع کار‌شناسی ارشد و دکتری است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته