دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جعفرقلیخانی عنوان کرد

حل مشکلات گروه پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان با راه‌اندازی معاونت علوم پزشکی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان با توجه به توسعه چارت سازمانی دانشگاه گفت: حوزه معاونت علوم پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان راه اندازی شده و از این پس مشکلات گروه پرستاری حل خواهد شد.
کد خبر : 5816

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر ابوالفضل جعفرقلیخانی در مراسم جشن ولادت حضرت زینب و روز پرستار اظهار کرد: در آخرین جلسه هیأت امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با حضور دکتر میرزاده مصوب شد که بیمارستان تخصصی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان در این شهر احداث شود؛ طبیعتا زمانی که این بیمارستان افتتاح شود، نیاز به پرستاران زیادی دارد که اولویت با فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی است که باید یک سری شرایط را داشته باشند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان از دانشجویان خواست نسبت به بالا بردن کیفیت علمی خود اقدام کنند و در این راه دانشگاه نیز دوره های آموزشی با حضور متخصصان داخلی و خارجی برگزار خواهد کرد و اگر نیاز باشد افرادی که دارای شرایط حاص باشند به کشورهای اروپایی اعزام می کنیم.


مدیرگروه رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان در ادامه این مراسم که با برنامه های فرهنگی همراه بود، گفت: در پرستاری به انسان و سلامت انسان توجه ویژه ای می شود و زمانی که یک وظیفه را قبول می کنیم باید چارچوب قوانین آن را نیز قبول کنیم.


دکتر ملاباقری افزود: مردم قدردان پرستاران هستند و سیاست گذاران و سیاست مداران هم باید به روح و روان پرستاران توجه ویژه داشته باشند چون که سرمایه پرستاری روحیه و عاطفه ای است که در روح پرستاران وجود دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته