دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 اسفند 1393 - 12:52

نتانیاهو: وظیفه دارم مانع توافق هسته‌ای با ایران شوم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد وظیفه دارد مانع توافقی با ایران شود که به گفته او برای موجودیت اسرائیل بسیار خطرناک است.
کد خبر : 5815

به‌گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، پایگاه خبری «عاروتص شوع» گزارش کرد: «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل روز گذشته (جمعه) گفت: روابط اسرائیل با آمریکا به اندازه کافی مستحکم است تا در برابر هر اختلافی استقامت کند.


وی افزود: سخنرانی من در کنگره مهم است زیرا هدف آن متوقف کردن توافقی است که برای اسرائیل بسیار خطرناک است.


«نتانیاهو» مدعی شد ابزاری که ایرانی‌ها می‌‌خواهند به وسیله آن رژیم صهیونیستی را نابود سازند، تولید بمب‌های اتمی بسیار است و توافقی که میان ایران و 1+5 در حال شکل‌گیری است، به ایرانی‌ها این توانایی را می‌دهد که به ساخت بمب‌های هسته‌‌ای ادامه دهند.


نخست‌وزیر اسرائیل با تکرار ادعاهای گذشته خود، اظهار کرد: به عنوان نخست‌وزیر اسرائیل و فردی که نگران آینده مردم یهود است، این وظیفه را دارم تا هر کاری در توانم هست انجام دهم تا تنها نهادی که می‌تواند مانع این توافق شود را قانع کنم و این نهاد، کنگره آمریکا است و این همان کاری است که در حال انجام آن هستم.


«بنیامین نتانیاهو» با تاکید بر اینکه وی به روابط مستحکم میان اسرائیل و آمریکا بسیار احترام می‌گذارد، گفت: وقتی موضوعی وجود دارد که می‌تواند موجودیت ما را به مخاطره بیاندازد، این وظیفه من به عنوان نخست‌وزیر است که حتی اگر لازم بود، در مقابل موضع آمریکا بایستم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب