دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1400 - 00:02
عضو ارشد جهاد اسلامی فلسطین در گفت‌وگو با آنا:

موشک‌های هوشمند و پهپادهای مقاومت پادزهر حقد و کینه صهیونیست‌ها هستند

بازگشت اشغالگران به خوی کودک‌کشیعضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین اظهار کرد: موشک‌های هوشمند و پهپادهای مقاومت می‌توانند اکنون گره از کار باز کنند و باعث خنثی شدن حقد، کینه و نژادپرستی صهیونیست‌ها شوند.
کد خبر : 581366
محمد الهندی

به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا، رژیم اشغالگر قدس بامداد امروز با بمباران اردوگاه الشاطئ و کشتار شماری از فلسطینیان ازجمله ۶ کودک، جنایت دیگری را در غزه مرتکب شده است. منابع پزشکی فلسطین می‌گویند که در جنایت جدید صهیونیست‌ها هشت نفر (۶ کودک و دو زن فلسطینی) شهید و ۱۵ نفر دیگر زخمی شدند.  


وزارت بهداشت فلسطین شامگاه جمعه نیز خبر داده بود که شمار شهدای تجاوز صهیونیست‌ها به نوار غزه به بیش از ۱۵۰ نفر رسیده است. طبق گزارش وزارت بهداشت فلسطین، از این تعداد ۳۱ نفر کودک و ۲۰ نفر نیز زن هستند و دست‌کم ۹۵۰ نفر نیز مجروح شده‌اند.  


محمد الهندی، عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه غرب آسیای گروه جهان خبرگزاری آنا گفت: دشمن صهیونیستی در تحقق هرگونه پیشروی میدانی در غزه ناکام مانده است و نتوانست نقشه‌های خود را علیه مقاومت پیاده‌سازی کند؛ بنابراین همچون عادت همیشگی خود (که کودک کشی است) به کشتار کودکان، زنان و مجروح کردن مردم عادی روی آورده است.  


موشک‌های هوشمند و پهپادهای مقاومت پادزهر حقد و کینه صهیونیست‌ها هستند


وی افزود: مهم‌ترین موضوعی که می‌خواهم بیان کنم، این است که موشک‌های هوشمند و پهپادها هستند که می‌توانند اکنون گره از کار باز کنند و باعث خنثی شدن حقد، کینه و نژادپرستی صهیونیست‌ها شوند. همچنین می‌توانند موجبات رسوایی مجامع جهانی، سازمان ملل متحد و طرفهای‌ منافق منطقه‌ای و بین‌المللی را فراهم کنند.  عضو ارشد جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد: اسرائیل و متحدانش بار دیگر شکست خوردند و نتوانستند ملت مقاوم فلسطین را به زانو درآورند. فلسطینیان این‌بار همچون سیره شهدا از خانه‌های خود خارج شدند، مقاومت را در صدر شعارهای خود قرار دادند و کل سرزمین واقعی فلسطین اکنون رنگ و بوی مقاومت به خود گرفته است.  


هندی گفت: اسرائیل و متحدانش این روزها به‌دلیل صبر، وحدت، استقامت و مقاومت ملت فلسطین کاخ رؤیاهای خود را بربادرفته می‌بینند. فلسطینیان این‌بار جانانه به اسرائیل و متحدانش درس مقاومت و آزادگی دادند.  


وی عنوان کرد: دشمن صهیونیستی و کل جهان بدانند فلسطین برای مردمانش است و ما با خداوند و با ملت خود عهد بسته‌ایم پرچم فلسطین را بر فراز بلندترین ساختمان‌های قدس برافراشته کنیم.  


انتهای پیام/۴۰۳۳/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته