دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 بهمن 1399 - 19:56
نمایندۀ مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی:

همه باید از فولاد مبارکه حمایت کنند

نایب‌رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفۀ فولاد مبارکه در نمایشگاه ایران‌متافو گفت: فولاد مبارکه متعلق به کل کشور است و همه باید از آن حمایت کنند.
کد خبر : 580979
رپرتاژ

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه؛ حجت‌الاسلام سید محمدرضا میر تاج‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار فولاد دربارۀ لزوم حمایت از شرکت فولاد مبارکه در کشور گفت: فولاد مبارکه مربوط به یک دولت، جناح یا مدیرعامل خاص یا حتی استان اصفهان نیست، بلکه متعلق به تمام کشور است و همه باید از آن حمایت کنند تا با رشد روزافزون در زمینۀ تولید فولاد، هدف‌های برنامۀ ششم و کلان کشور تخقق یابد.


وی همچنین در خصوص حمایت مجلس شورای اسلامی از این مجموعۀ بزرگ فولادی گفت: وظیفۀ ما این است که از همه واحدهای تولیدی در تمامی مجموعه‌ها حمایت کنیم تا برنامه‌های توسعه‌ای رشد کنند و در مسیر درست و سالم قرار گیرند.


نمایندۀ مردم تبــریز در مجــلس شــورای اسلامی با تأکید بر اینکه فولاد مبارکه یکی از افتخارات کشور و از شرکت‌های «مادر» در صنعت ایران به شمار می‌آید، تصریح کرد: توسعه چنین شرکت‌هایی برای کشور کارآفرینی و رشد اقتصادی به همراه دارد.


حجت‌الاسلام سید محمدرضا میر تاج‌الدینی افزود: اگر فعالیت شرکت فولاد مبارکه متوقف شود، بسیاری از واحدهای صنعتی در سطح کشور نیز تعطیل خواهند شد.


انتهای پیام/ر

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته