دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1400 - 14:45
ویژه برنامه ماه مبارک رمضان

برگزاری چهارمین رزمایش کمک مومنانه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج

طی مراسمی چهارمین رزمایش کمک های مومنانه و مواسات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با تهیه ۸۰بسته معیشتی به ارزش یکصد و بیست میلیون ریال و توزیع در بین کارکنان کم برخوردار برگزار گردید.
کد خبر : 580869
ویژه ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا در کرج؛در این مراسم دکتر محمد حسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان البرز و واحد کرج بیان کرد: چهارمین رزمایش بزرگ همدلی و کمک مومنانه در دانشگاه آزاد اسلامی جهت التیامی بر زخم فقر کارمندان و احساس هم دردی با آنان برگزار شده است که در اسلام به کمک مومنانه، صدقه دادن و همدلی توصیه شده است و ثواب زیادی برای آن وجود دارد.


دکتر برهانی فر گفت: کمک کردن به دیگران از دو جهت قابل بررسی است اول اینکه فقرزدایی از جامعه و التیامی بر زخم فقر آنها است و دوم مربوط به نفس خود انسان کمک کننده می باشد که این جهت بسیار مهم تر است.


در ادامه حجت الاسلام دکتر ابراهیم اکبری معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج گفت: این رزمایش مومنانه به همت معاونت فرهنگی دانشجویی و بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی و با مشارکت اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار گردید.


وی افزود : این رزمایش  چهارمین مرحله از فعالیت های مومنانه و مواسات است که با برنامه ریزی صورت گرفته ۸۰بسته معیشتی به ارزش یکصد و بیست میلیون ریال تهیه و در بین همکاران کم برخوردار دانشگاه توزیع گردید.


دکتر اکبری در پایان افزود: در این شرایط سخت معیشتی و در راستای لبیک گفتن به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری این گونه کمک های مومنانه به ویژه در ماه مبارک رمضان این اقدام کوچک انجام گرفت و با استقبال خوبی از سوی جامعه ی دانشگاهی واحد کرج مواجه گردید و امید است در راستای تزریق حس امید در بین اقشار کم بضاعت مردم این فعالیت ها تداوم داشته باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته