دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1400 - 14:14

شایعه‌ای که خاموش نشد/ دروازه‌بان کهنه‌کار یوونتوس در راه بارسلونا

جیان لوئیجی بوفون مورد توجه بارسلونا قرار دارد و بعید نیست فصل آینده در اسپانیا به فوتبال حرفه‌ای‌اش ادامه دهد.
کد خبر : 580856
جیان لوئیجی بوفون

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، با وجود اینکه پنجره نقل و انتقالات زمستانی به پایان رسیده اما شایعه انتقال جیان لوئیجی بوفون به بارسلونا خاموش نشده و گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که در نقل و انتقالات تابستانی دروازه‌بان کهنه‌کار ایتالیایی راهی کاتالان می‌شود.


نشریه «فوت مرکاتو» اعلام کرد بارسلونا با جیان لوئیجی بوفون دروازه‌بان پیشین تیم ملی ایتالیا برای پیوستن به این تیم در فصل نقل و انتقالات تابستان تماس گرفته است. این بازیکن ۴۳ ساله تصمیم گرفته بود تا در پایان فصل از فوتبال خداحافظی کند اما پیشنهاد بارسلونا ممکن است او را مجاب کند تا باز هم به حضورش در مستطیل سبز ادامه دهد. برنامه بارسلونا در فصل نقل و انتقالات جذب رایگان بازیکنان شاخص است و به همین دلیل بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده را جذب می‌کند چرا که ایستادگی ویروس کرونا باعث شده تا درآمدهای بارسلونا کاهش یابد و این در حالی است که این باشگاه هزینه‌های زیادی دارد.


برنامه بارسلونا می‌تواند این باشد که قبل از جذب رایگان بوفون به عنوان پشتیبان مارک آندره تراشتگن به پدرو نتو دروازه‌بان برزیلی‌اش اجازه دهد تا به باشگاه دیگری منتقل شود. سرخیو آگوئرو، ممفیس دپای، اریک گارسیا و جورجینیو واینالدوم بازیکنانی هستند که بارسلونا می‌خواهد آنها را به صورت رایگان جذب کند. احساس می‌شود که حضور بوفون می‌تواند به پرورش دروازه‌بانان فارغ‌التحصیل لاماسیا نظیر ایناکی پنا و آرناو تناس کمک کند تا بتوانند در سال‌های آینده برای بارسلونا به میدان بروند. اگر انتقال دروازه‌بان کهنه‌کار ایتالیایی به بارسلونا قطعی شود احتمالاً قراردادی کوتاه‌مدت و آخرین تجربه بوفون در دوران بازی‌اش خواهد بود.


انتهای پیام/۴۰۴۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب