دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 دی 1394 - 13:28
در گفت‌وگو با آنا

حبیب اخلاقی: کشتی‌گیران نیاز به حمایت مالی دارند/ در المپیک شانس زیادی برای کسب مدال داریم

کشتی‌گیر وزن 85 کیلوگرم تیم ملی گفت: اگر حقوق فدراسیون به ملی‌پوشان کشتی فرنگی نبود، کار بچه‌ها برای تمرین کردن خیلی سخت می شد.
کد خبر : 58057

تیم ملی کشتی فرنگی این روزها سخت در حال تمرین کردن و آماده شدن برای مسابقات المپیک ریو است. کشتی گیران تیم ملی زیر نظر محمد بنا مرحله پنجم اردوهای خودشان را سپری می کنند. البته سرمربی تیم ملی از وضعیت حمایت مسوولان از کشتی گیران تیم ملی ناراضی است و اعلام کرد که با وضع موجود نمی‌توان انتظار نتایج درخشانی را در ریو داشت.


حبیب اخلاقی کشتی گیر وزن 85 کیلوگرم تیم ملی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد صحبت‌های محمد بنا و عدم حمایت مدیران از ملی‌پوشان کشتی فرنگی اظهار داشت: «صحبت‌های محمد بنا کاملا درست است. تاکنون هیچ حمایتی ندیدیم. طبق گفته‌های مدیران کمیته ملی المپیک قرار بود در سال منتهی به المپیک به ورزشکاران المپیکی حقوق دهند، اما تاکنون هیچ حقوقی را دریافت نکردیم.»


وی ادامه داد: «البته من و همسرم معلم هستیم و از این شغل زندگی خودمان را می‌چرخانیم، اما سایر ملی‌پوشانی که در اردو حضور دارند، واقعا از نظر مالی نیاز به حمایت دارند. طی این مدت هم فدراسیون هزینه تمام اردوها را متقبل شده‌ است و به اعضای تیم ملی هم حقوق می‌دهد و اگر این مقدار حقوق فدراسیون نبود، کار برای بچه‌ها خیلی سخت می‌شد.»


کشتی گیر وزن 85 کیلوگرم تیم ملی در مورد شرایط جسمانی خودش در اردوهای تیم ملی گفت: «در حال حاضر روزهای آخر مرحله پنجم اردو را سپری می‌کنیم. وضعیت تمرینات و آمادگی همه بچه‌ها خیلی خوب است. من هم وضعیت خوبی دارم، البته در چند روز اخیر دچار ویروس آنفولانزا شدم که نتوانستم تمرینات خوبی را انجام دهم. در روزهای آتی با بهبودی کامل در تمرینات شرکت می کنم و با قدرت به کارم ادامه می‌دهم.»


اخلاقی درباره انتظار بالای مردم از کشتی فرنگی و شانس کسب مدال در المپیک افزود: «ما در حال حاضر باید در سه وزن کسب سهمیه کنیم. در المپیک همه بچه‌ها تلاش می‌کنند تا بهترین نتیجه را کسب کنند. با توجه به آمادگی بالای کشتی گیران، شانس زیادی برای کسب مدال‌های رنگارنگ در المپیک ریو داریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته