دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 دی 1394 - 12:03
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان:

بستر مناسب جذب گردشگر در ارسنجان نادیده گرفته شده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان تصریح کرد: در شهرستان ارسنجان بستر مناسبی برای جذب گردشگر وجود دارد که تاکنون این پتانسیل نادیده گرفته شده است.
کد خبر : 58044

به گزارش خبرنگار آنا، محمدمهدی رحیمی در حاشیه حضور خود و دانشگاهیان واحد ارسنجان برای حفظ وحدت، تعامل و همدلی به صورت جمعی در مراسم نماز جمعه، گزارشی از فعالیت‌های دانشگاه را ارائه کرد و به خبرنگار آنا گفت: دانشگاه آزاد اسلامی ثمره انقلاب شکوه‌مند اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی رحمت الله علیه و با پیگیری‌های مستمر آیت الله هاشمی رفسنجانی شکل گرفت.


وی افزود: بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان از حوزه و تدبیر مراجع حوزوی شکل گرفته و به لطف خداوند و به برکت نظام مقدس اسلامی، تمام شرایط برای رشد و پیشرفت آن مهیا است؛ امروز به دست توانای ریاست عالیه دانشگاه دکتر میرزاده که بحق مرد روزهای سخت و بحرانی نام گرفته‌اند بالندگی این مجموعه علمی روزافزون بوده است.


رئیس واحد ارسنجان گفت: این دانشگاه در سال ۶۶ با همت استاد حوزه و دانشگاه مرحوم دکتر محمدحسین اسکندری پایه ریزی و پیگیری شد و اکنون در جایگاه خوبی قرار دارد و مصمم هستیم تا با تشکیل شوراهای مشورتی نخبگان و سرآمدان دانشگاهی، دانش آموختگان، اساتید و کارکنان برای ارتقای آن بکوشیم و بتوانیم از این آزمون سربلند خارج شویم.


رحیمی با بیان اینکه بحران کمبود دانشجو شامل همه دانشگاه‌ها بوده و با مدیریت به موقع و صحیح و برنامه ریزی، گذر از آن آسان است، اظهار کرد: توانسته‌ایم با مشورت، اقدامات خوبی را در واحد ارسنجان انجام دهیم که ایجاد چارت سازمانی جدید در راستای کاهش هزینه‌ها، جذب رقم قابل توجه‌ای از بودجه‌های دانشگاه، تصویب ۱۳ رشته جدید در مقطع دکتری و کار‌شناسی ارشد، پیگیری ۱۲ رشته پیراپزشکی، پیگیری ۱۰ رشته کار‌شناسی جدید، پیگیری تصویب ۴۵ رشته دکتری و کار‌شناسی ارشد که بیش از ۵۰ درصد آن انجام شده از جمله این اقدامات است.


وی با توجه به فعالیت‌های فرهنگی گفت: همایش‌های متعددی با پتانسیل‌های موجود در شهرستان را پیگیری کرده‌ایم، در ارسنجان بستر مناسبی برای جذب گردشگر وجود دارد که تاکنون نادیده گرفته شده و ما با یاری شما مردم فهیم می‌توانیم این شهر تاریخی و امن خاورمیانه را به مرکز گردشگری فعال تبدیل کنیم که شهر از رکود اقتصادی خارج شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب