دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

رضا عنایتی: به استقلال گل بزنم خوشحالی نمی‌کنم/ فرهاد کاظمی کارش را خوب بلد است

کاپیتان سیاه جامگان گفت: بازی کردن جلوی تماشاگران استقلال در ورزشگاه آزادی سخت است.
کد خبر : 58016

رضا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص شرایط سیاه‌جامگان برای بازی مقابل استقلال تهران در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: «خدا روشکر همه چیز خوب است و خودمان را برای یک بازی بزرگ مقابل یک تیم بزرگ آماده می‌کنیم. در چند روز اخیر چند بازیکن خارجی خوب به ما اضافه شدند که هنوز ITC آنها صادر نشد و احتمالا نمی‌توانند ما را در بازی فردا همراهی کنند. مطمئنا بازی فردا جذاب و دیدنی خواهد شد و تماشاگرانی که به ورزشگاه ‌می‌آیند از دیدن بازی ضرر نخواهند کرد.»


بازیکن سابق استقلال در مورد حضور دوباره در ورزشگاه آزادی و قرار گرفتن جلوی تیم سابقش گفت: «برای من سخت است که بخواهم جلوی استقلال و هواداران این تیم بازی کنم اما فوتبال، ورزش حرفه‌ای است و در مواقعی باید برخلاف میل باطنی عمل کرد. از این بابت خوشحال هستم که بار دیگر هواداران استقلال و دوستان قدیمی خودم را می‌بینم. اگر هم در این بازی گل بزنم به احترام نام بزرگ استقلال هیچ خوشحالی نمی‌کنم.»


عنایتی درباره تغییرات گسترده در سیاه‌جامگان در نیم فصل دوم لیگ عنوان کرد: «این تیم در ابتدای فصل با تفکرات خطیبی بسته شد و بعد از جابجایی صورت گرفته در باشگاه و حضور فرهاد کاظمی در سیاه‌جامگان مطمئنا بازیکنان فعلی با تاکتیک کادر فنی جدید سازگار نیستند. در حال حاضر کاظمی به دنبال جذب مهره‌های موردنظر خودش است تا در نیم فصل دوم تیم با تفکرات تاکتیکی او جلو برود.»


وی در مورد شراط سیاه‌جامگان در نیم فصل دوم مسابقات و امید برای بقا در پایان لیگ افزود: «با توجه به جذب بازیکنان جدید و فرصت 40 روزه‌ای که برای هماهنگی میان این مهره‌ها وجود دارد، فکر می‌کنم سیاه جامگان متفاوتی را در نیم فصل دوم ببینیم. البته فرهاد کاظمی به عنوان یک مربی باتجربه، کارش را خوب بلد است و تاکنون هم چندین تیم را از وضعیت بحرانی نجات داد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته