دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 دی 1394 - 11:17
در گفت‌وگو با آنا

مصطفی کارخانه: متکی به یک بازیکن نیستیم/ هدف‌مان شکست پیکان است

سرمربی بانک سرمایه گفت: چاره‌ای جز پیروزی برابر پیکان نداریم چرا که تیم حریف اگر موفق به شکست ما شود آن وقت جبران فاصله برای ما سخت‌ می‌شود.
کد خبر : 58013

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم والیبال بانک سرمایه با شکست شهرداری ارومیه ضمن کسب سه امتیاز حساس هفته اول دور برگشت لیگ برتر والیبال جای این تیم را در جدول گرفت و هم امتیاز با پیکان و به خاطر پایین‌تر بودن معدل ست و امتیاز از این تیم در رده دوم جدول قرار گرفت.


مصطفى کارخانه، سرمربی بانک سرمایه درباره پیروزی با ارزشی که تیمش در این دیدار به دست آورد، اظهار داشت: «از آنجایی که می‌دانستیم بازی بسیار سختی پیش رو داریم با برنامه بازی را شروع کردیم؛ چون آنالیز دقیقی از تیم حریف داشتیم به خوبی نقشه‌های‌مان را پیاده کردیم و در پایان موفق به پیروزی در این بازی دشوار شدیم. ما برنامه مشخصی برای شکست تیم شهرداری داشتیم و هر آن چیزی که به بازیکنان گفته بودم در زمین اجرا کنند، در جریان بازی پیاده شد.»


وی درباره اینکه چه شد که تیمش ست دوم را واگذار کرد، عنوان کرد: «باید بپذیریم که شهردارى ارومیه تیم بسیار بزرگی است و از بازیکنان سطح بالا و کادرفنى با تجربه‌ای بهره مى‌برد. چنین تیمی به طور حتم برای این بازی برنامه داشته و سعی می‌کند با اجرای برنامه‌هایش برنده از زمین خارج شود. باخت در ست نخست برای این تیم گران تمام شد و سعی کرد در ست دوم به بازی برگردد. در این زمینه هم موفق بود اما در ست‌های بعدی اسیر برنامه‌هایی که داشتیم شد و در پایان نتیجه را واگذار کرد.»


کارخانه درباره دیدار فردای تیمش برابر پیکان صدرنشین لیگ والیبال بیان داشت: «می‌دانیم که پیروزی در این دیدار گام بلندی به سوی قهرمانی می‌تواند باشد اما ما با چنین دیدگاهی بازی نمی‌کنیم. ما در رقابت‌های لیگ که به صورت فشرده در حال برگزاری است باید به نحوی بازی کنیم که قوای تیم در بازی‌های حساس به یکباره از بین نرود. ما در بازی با شهرداری ارومیه موسوی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و باید تلاش‌مان را دوچندان مى‌کردیم تا با نمایش کم‌اشتباه، عدم حضور او را جبران کنیم که این اتفاق افتاد.»


وی افزود: «در بازی فردا نیز ما چاره‌ای جز پیروزی برابر پیکان نداریم چرا که تیم حریف اگر موفق به شکست ما شود آن وقت جبران فاصله برای ما سخت‌ می‌شود. بنابراین ما در غیاب مصدومان تیم هم برای پیروزی بازی می‌کنیم چرا که مصدومیت هم بخشی از جریان بازی های یک تیم در طول فصل است و ما روی همه بازیکنان تیم حساب کرده‌ایم. امیدوارم وضعیت موسوی هم روز به روز بهتر شود تا دوباره از او را در ترکیب تیم استفاده کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته