اجرای طرح رتبهبندی پمپ بنزینها از اصفهان
به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از شانا ، ناصر سجادی با تشریح جزئیات اجرای طرح برندسازی جایگاههای عرضه سوخت افزود: بررسیهای مربوط به طرح برندسازی پمپهای بنزین انجام شده و اکنون دستورالعمل آن در مرحله نهایی شدن قرار دارد.
وی تصریح کرد: قرار است جلسه ای نیز در این هفته درباره چگونگی اجرای این طرح با وزیر نفت برگزار شود.
سجادی با بیان این که بخش مربوط به قیمت در این طرح نهایی نشده است، ادامه داد: هدف از اجرای این طرح ارتقای سطح خدمات در جایگاههای عرضه سوخت است و شرکتها براساس خدماتی که به مشتریان ارائه میدهند، هزینه دریافت خواهند کرد.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی با بیان این که اجرای این طرح سبب ایجاد رقابت در میان جایگاهها میشود، اضافه کرد: جایگاه معمولی که خدمات زیادی ارائه ندهد، هزینه پایینی دریافت میکند اما جایگاههایی که کیفیت خدمات خود را بالا ببرند و رضایت مشتریان را جلب کنند، هزینه بیشتری نصیبشان خواهد شد.
تشکیل نخستین برند در اصفهان
سجادی درباره زمان اجرای این طرح گفت: دستورالعمل این طرح در حال نهایی شدن است و پیشبینی می شود تا پایان سال اجرایی شود.
وی بیان کرد: البته این طرح به صورت تدریجی اجرا می شود و قرار نیست همه برندها یک شبه تشکیل شده و همه جایگاهها یکباره به این طرح بپیوندند.
سجادی تاکید کرد: اجرای کامل این طرح زمانبر است و تحویل درخواست تشکیل برند، بررسی و صدور مجوز به زمان نیاز خواهد داشت.
سجادی اضافه کرد: پس از نهایی شدن و ابلاغ آیین نامه، متقاضیان میتوانند درخواست خود را مطرح کنند و در صورت داشتن شرایط لازم، مجوز فعالیت آنها صادر میشود.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی از تشکیل نخستین برند جایگاههای عرضه سوخت در شهر اصفهان خبر داد و گفت: این برند تا پایان سال در این شهر آغاز به کار میکند.
سجادی با بیان این که قرار است ٤٠ پمپ بنزین تک سکو یا کوچک در زیرمجموعه یک برند در شهر اصفهان فعالیت کنند، اظهار کرد: این جایگاهها در قطعه زمین های کوچک ساخته شدهاند. در تهران نیز برای ساخت جایگاههای تک سکو فراخوان داده شده و برنامه هایی برای اجرای این طرح در دست اجراست.
انتهای پیام/