دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1400 - 12:38

لوازم مورد نیاز افتتاح کارواش

کارواش انواع مختلفی دارد و یکی از معمول ترین آنها کارواش صنعتی می باشد که به منظور شستشو و نظافت سطوح مختلف کاربرد دارد، باید بدانید که توان و کیفیت کارواش ها نسب به دارا بودن انواع تجهیزات با یکدیگر متفاوت است.
کد خبر : 579954
کارواش

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، کارواش انواع مختلفی دارد و یکی از معمول ترین آنها کارواش صنعتی می باشد که به منظور شستشو و نظافت سطوح مختلف کاربرد دارد، باید بدانید که توان و کیفیت کارواش ها نسب به دارا بودن انواع تجهیزات با یکدیگر متفاوت است و مسلماً کارواشی که به تجهیزات پیشرفته و مدرن مجهز است راندمان بالایی دارد پس به منظور افتتاح بهترین کارواش باید مدرن ترین لوازم کارواش را خریداری کنید تا صرفه اقتصادی بالایی داشته باشید.


لوازم پمپ کارواش صنعتی


کارواش صنعتی دارای تجهیزات متعددی می باشد که هر کدام از آنها کاربرد خاص خودشان را دارند و می توان به وسیله آنها سرعت و بازه کارایی را بالا برد، به منظور شستشوی انواع خودروها بسته به نوع جنس سطوح، ضروری است که شما از تجهیزات و لوازم متعددی استفاده کنید به عبارتی می توان گفت مجهز بودن  به انواع لوازم پمپ کارواش مدرن مساوی است با شستشوی خودروهای مختلف و کسب درآمد بیشتر و در نتیجه آن دستیابی به صرفه اقتصادی بالا.


نظم در همه مشاغل لازم و ضروری است و موجب افزایش دقت و سرعت کارایی می شود شیلنگ ها ابزار اصلی در هنگام شستشوی خودروها می باشند که در صورت سهل انگاری هنگام استفاده از آنها باعث بروز مشکل و بی نظمی در انجام امور می شود به منظور رفع این مشکل و سرعت بخشیدن به کارایی نیاز دارید که از تجهیزات مهمی به اسم «بوم سقفی» استفاده کنید، وظیفه اصلی این وسیله جلوگیری کردن از پیچ خوردن شیلنگ ها در هنگام شستشوی خودروها می باشد که در نتیجه آن کیفیت شستشو افزایش می یابد و مانع آسیب دیدن شیلنگ می شود. بوم سقفی بسته به نوع خودروها طراحی می شود و در انواع شرایط قابل استفاده است.


لنس ها از تجهیزات مهم کارواش صنعتی محسوب می شوند. به طوری که شستشوی قسمت هایی از خودرو بسیار دشوار است و وظیفه اصلی لنس رفع این مشکل است و شما به وسیله لنس به راحتی قادر هستید همه قسمت های ماشین تان را بشویید البته باید گفت لنس ها نیز به منظور آسانی عملیات شستشو، انواع مختلفی دارند و طبیعتاً با طراحی خاصی نیز تولید می شوند یک نوع مدل از لنس ها به لنس دوقلو شناخته می شود که دو کار را همزمان انجام می دهند و به وسیله این لنس های دوقلو می توانید آب و فوم را همزمان بر روی سطوح بپاشید.


زیر بدنه خودروها مراحل دشوار شستشو می باشند که برای تمیز کاری بهتر نیاز به تجهیزات خاصی مانند «سیستم زیرشویی» است این سیستم به نازل های متعددی مجهز می باشد که این نازل ها با استفاده از فشار بالای آب، قسمت های زیر بدنه خودرو را به راحتی و با دقت و کیفیت بالا نظافت می کنند. قطعا این سیستم یکی از مهمترین لوازم پمپ کارواش می باشد و مجهز بودن به این وسیله برای همه ی کاربران کارواش ها، لازم است به گونه ایی که این سیستم قادر است کیفیت عملیات شستشو را بالا ببرد و رضایت مشتریان را جلب کند.


آب ارزشمندترین لازمه کارکرد کارواش ها می باشد و به منظور صرفه جویی در مصرف این ماده با ارزش و برای بالا بردن بازده اقتصادی، ضروری است که از تجهیزات خاصی برای مدیریت آن استفاده کنیم، سیستم مهمی که در مدیریت و تصفیه آب کاربرد دارد «سیستم تصفیه و برگشت» می باشد. این سیستم علاوه بر صرفه جویی در مصرف آب موجب تصفیه آب های دارای املاح زیاد می شود، باید بدانید که املاح داخل آب باعث آسیب رساندن به سطوح خودروها می شوند که در نتیجه آن کیفیت شستشو پایین می آید.


در انتها می توان به کیفیت مواد شوینده در عملیات شستشو اشاره کرد، مواد شوینده قسمت جدانشدنی در مراحل تمیز کاری می باشد، قبل از انتخاب مواد شوینده باید اطلاعات کافی را از ترکیب آنها جمع آوری کنید، از افراد متخصص و باتجربه مشاوره بگیرید تا بهترین محصولات شوینده را که مخصوص شستشوی خودروها تولید شده اند را انتخاب کنید در نظر داشته باشید که در صورت استفاده از مواد شوینده نامناسب، سطوح خودرو آسیب می بیند و باعث ناخشنودی مشتریان می گردد. 


پمپ کارواش ۳۰۰ بار


پمپ کارواش ۳۰۰ بار یکی از لوازم مهم کارواش صنعتی


پمپ ها انواع مختلفی دارند از جمله پمپ مه پاش، پمپ کارواش، پمپ سمپاش که طبیعتاً کیفیت و توان آنها نیز متفاوت است، امروزه پمپی که در کارواش صنعتی به وفور کاربرد دارد پمپ کارواش ۳۰۰ بار ساخت کشور ایتالیا می باشد این نوع پمپ به خاطر کیفیت و دوام بالایی که دارند در بین کاربران، معروف و شناخته شده است و در اکثر کارواش های مجهز و پیشرفته یافت می شود.


این نوع برند ویژگی و آپشن های مختلفی دارد که باعث محبوبیت آن شده به طوری  که شرکت برتولینی هر ساله پمپ ها را به آپشن های مدرن مجهز می کند به عنوان مثال پمپ های جدید این شرکت نسبت به پمپ های دیگر شرکت ها بسیار کوچک و پرقدرت هستند و فضای کمی را اشغال می کند و همچنین آلودگی صوتی بسیار کمتری دارند و البته صرفه اقتصادی بالایی نیز دارند و مصرف برق را بسیار کاهش می دهند که در نتیجه آن هزینه کمتری بر کاربر تحمیل می شود. نگهداری و تمیزکاری آن بسیار راحت است و در آخر، هزینه تعویض قطعات یدکی و تعمیر آن نیز، نسبت به دیگر پمپ ها بسیار پایین است.


برتولینی یکی از نخستین و قدیمی ترین برندهای شناخته شده در جهان است که در ساخت انواع پمپ ها مانند پمپ های پیستونی و دیافراگمی بی رقیب می باشد، تجربه و دانش و توجه زیاد شرکت برتولینی به مشتریان باعث شده است هر ساله خصوصیات و آپشن های خاصی را به محصولات خود اضافه کند.


ویژگی های خاص پمپ کارواش ۳۰۰ بار باعث شده کاربران براحتی آنها را از دیگر پمپ ها با برندهای مختلف تشخیص دهند این ویژگی ها عبارتند از؛


متنوع بودن پمپ ها برای استفاده در مشاغل مختلف مانند کشاورزی ، کارواش و ...


دارا بودن کیفیت ساخت بالا و استانداردهای بین المللی


دارا بودن ضمانت و گارانتی خود شرکت


بهره مندی از وزن بسیار پایین (سهولت در حمل و جابجایی)


بهره مندی از اندازه کوچک (به راحتی قابل جابجایی، اشغال فضای کم)


برخورداری از شدت صدای بسیار کم (آسیب نزدن به سلامتی کاربر و آلودگی صوتی کمتر)


هزینه بسیار پایین تعمیر


نگهداری و تمیزکاری آن بسیار ساده و راحت است.


آب نیرو تامین کننده انواع نازل مه پاش پلاستیکی - فلزی - استیل - دیسکی و ... می باشد . برای راهنمایی بیشتر کلیک نمایید. 


انتهای پیام/ر

انتهای پیام/

برچسب ها: خودرو
ارسال نظر
هلدینگ شایسته