دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1400 - 17:31
محمد در گفت‌وگو با آنا:

از زنان برای وزارت استفاده می‌کنم/ نمی‌خواهم شهردار تهران شوم

داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: به دنبال این هستم که در کابینه از زنان استفاده کنم اما فقط به استفاده از زنان به عنوان وزیر بسنده نمی‌کنم چراکه زنان باید در کل ارکان دولت ورود پیدا کنند.
کد خبر : 579843
نشست خبری سعید محمد (انتخابات ۱۴۰۰)

سعید محمد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سیاست داخلی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره استفاده از پتانسیل زنان در کابینه خود گفت: بنده در مورد اعضای کابینه بحث شایسته سالاری را مطرح کردم اما به دنبال این هستم که حتما در کابینه از زنان استفاده کنم اما فقط به استفاده از زنان به عنوان وزیر بسنده نمی‌کنم چراکه زنان باید در کل ارکان دولت ورود پیدا کنند و هویت‌سازی جدید برای زنان شکل بگیرد. البته برای حضور زنان در عرصه‌های اجتماعی هم برنامه‌هایی را در نظر گرفتیم.


داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مورد جلسه اخیر خود با محمدجواد آذری‌جهرمی تصریح کرد: در جلسه با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که قبل از اعلام کاندیداتوری بنده، برگزار شد، در مورد قرارگاه و به منظور اجری طرح فیبر نوری در استان سیستان و بلوچستان صحبت کردیم و در مورد انتخابات و دولت آینده گفت‌وگویی نشد.


محمد در رابطه با اینکه در صورت موفقیت و پیروزی در انتخابات از آذری جهرمی استفاده می‌کنید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: بنده چارچوب‌های استفاده از افراد و پتانسیل‌ها را مطرح کردم و باید منتظر اتفاقات آینده ماند.


وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود سعید محمد کاندیدای پوششی است که با هدف تکیه زدن بر کرسی شهردار تهران وارد عرصه رقابت شده است، یادآور شد: خیر، اصلا به این صورت نیست.


انتهای پیام/۴۱۵۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته