دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 ارديبهشت 1400 - 18:23
خرمگاه:

برخی می‌خواهند تمرکز تیم ما را برهم بزنند

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: ما اعتقاد کامل داریم که برخی اقدامات از قبل برنامه‌ریزی و مهندسی‌شده بود که بخواهند تمرکز تیم ما را برهم بزنند و طرفداران ما را اذیت کنند.
کد خبر : 579626
علیرضا منصوریان محمد خرمگاه.jpg

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، محمد خرمگاه، مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک اشاره به موضوعی که طی سه روز گذشته شرایط تیمی و تمرکز این تیم را برهم زده است، گفت: متأسفانه با شرایطی که داشتیم، هشت بازیکن کرونایی و دو نفر از عوامل اجرایی تیم را از دست دادیم و برای بازی فردا همراه ما نیستند، ضمن اینکه در این سه روز متأسفانه مسائل غیر فوتبالی به ما لطمه زد و معتقدیم که شرایط مهندسی‌شده بود تا به تیم ما آسیب بزند.


محمد خرمگاه در نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، با تسلیت به خانواده مظلومی، اظهار کرد: از تیم خوب صنعت نفت قدردانی می‌کنم زیرا از روز گذشته که به شهر خونگرم آبادان آمدیم، نهایت محبت را به ما داشتند. در هفته گذشته نیز آنالیز خیلی خوبی از بازی با نفت داشتیم و می‌دانیم صنعت نفت چه مهره‌های ارزشمند و چه کادر فنی خوبی دارد. از تک‌تک بازیکنان نفت آگاهی کامل داریم.  امیدوارم فردا یک بازی خوب شود و به نتیجه دلخواهمان برسیم.


وی با اشاره به موضوعی که طی سه روز گذشته شرایط تیمی و تمرکز این تیم را برهم زده است، افزود: متأسفانه با شرایطی که داشتیم، هشت بازیکن کرونایی  و دو نفر از عوامل اجرایی تیم را از دست دادیم و برای بازی فردا همراه ما نیستند. ضمن اینکه در این سه روز متأسفانه مسائل غیر فوتبالی به ما لطمه زد و ما را به شرایطی برد که نتوانستیم تمرکز لازم را داشته باشیم و یکی از علت‌هایی که آقای منصوریان امروز در نشست شرکت نکرد هم این بود. ما اعتقاد کامل داریم که این از قبل برنامه‌ریزی و مهندسی‌شده بود که بخواهند تمرکز تیم ما را برهم بزنند و طرفداران ما را اذیت کنند که این موضوع متأسفانه اتفاق افتاد و شرایط را به صورتی رقم زد که ما را از شرایط صددرصدی‌مان دور کند.  


مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: از مسئولان، استاندار و نمایندگان مجلس شهرمان خواهش می‌کنم که کاری کنند این‌چنین موضوعی برای تیم رخ ندهد. وقتی نورافکن را از ما بگیرند، طبیعتاً میزبانی نخواهیم داشت و این موضوع تأثیر بسیاری در روند کار ما داشت. متأسفانه نصف نیروی‌مان را روی این موضوع گذاشتیم تا بازیکنانمان را از نظر روحی روانی برگردانیم. امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات رخ ندهد و بازهم تأکید می‌کنم شرایط مهندسی‌شده بود تا به تیم ما آسیب بزند.


انتهای پیام/۴۱۲۹/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته